Gå til innhold

Dine 3 Beste Spilløyeblikk


Anbefalte innlegg

1 Jeg var på besøk hos noen venner og de lot meg spille et rått spill. Jeg var vel kanskje 7-8 år gammel, husker ikke hva det heter, men man var to kaniner som hadde laser/plasma pistoler.. :p

 

Vet ikke om denne har blitt svart på før, men du tenker kanskje på Jazz Jackrabbit serien? :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mass Effect

Skjul
Da Saren plutselig BAM skjøt seg selv. Jeg bare wat?

 

 

Oblivion

Skjul
Jeg hadde spillt kjempelenge og hadde endelig fullført omtrent alle quests, alle guilds og da jeg var på siste del av hovedquesten i tempelet og Martin bare BAM og blir en drage. Jeg bare wat?

 

 

Super Mario

Skjul
Endelig kommet meg til slottet og skal redde prinsessen. Der får jeg beskjed om at hun er i ett annet slott. BAM ett helt nytt kart. Jeg bare wat?
Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å velge i farten, men får slenge på tre som jeg kommer på.

 

3. Turtles in Time (SNES) - Første kamp mot Shredder hvor du faktisk må kaste fiender mot skjermen.

 

2. Crysis (PC) - Når det går opp for deg at "filmen" du nettopp så var selve spillet. Og den episke musikken setter i gang for fullt før du kaster deg ut fra flyet.

 

1. Zelda The Wind Waker (GC) - Siste kampen mot Ganondorft. Beste sluttkampen i noe Zelda-spill.

Lenke til kommentar

01. Call Of Duty 4:Modern Warfare

Sniper oppdraget i øst europa, høyderen i missionet er da man må legge seg ned i gresset med ghuillien, mens fi nesten går oppå deg.

 

02. Vampire The Masquerade Bloodlines

Hele spillet. Atmosfæren er til å føle og ta på.

 

03. Quake

Da man tilfeldigvis fant ut at man kunne rocket jumpe.

Endret av Konstantine
Lenke til kommentar
1 Jeg var på besøk hos noen venner og de lot meg spille et rått spill. Jeg var vel kanskje 7-8 år gammel, husker ikke hva det heter, men man var to kaniner som hadde laser/plasma pistoler.. :p

 

Vet ikke om denne har blitt svart på før, men du tenker kanskje på Jazz Jackrabbit serien? :)

 

*film*

 

 

Herregud, nostalgi! Det har jeg prøvd en gang for lenge LENGE siden, men husker ikke når..

Lenke til kommentar

1. Call of Duty: Modern Warfare

Garantert når man er på snipermission Tsjernobyl, noe så sykt spennende har jeg ikke vært med på. Må legge til samtlige multiplayer matcher når man eier, alltid en fin følelse.

 

2. Gears of War 2

En ganske allright Execution match på River viste seg til å bli en av de sykeste sniper opplevelsene jeg har hatt, dobbel hs gjennom en liten sprekk, skjønnte det ikke før runden var over :)

 

3. Final Fantasy X

Når man har spillt i 100 timer + og endelig kommer til den siste bossen, da konser man. Slo han på første forsøk, men en syk opplevelse. kjempe spill btw

Lenke til kommentar

Nesten umulig å sette opp en slik liste, men ser jeg bort fra C64 dagene (var egentlig ikke så spillinteressert på den tiden), så var jeg egentlig begynt å bli godt voksen før jeg begynte å spille regelmessig.

 

Første store øyeblikk var når jeg ble presentert til:

Metal Gear Solid på PsOne (kjøpte aldri PsOne selv, men spilte dette mye hos en studie-kompis).

 

Neste store spilløyeblikk var:

Final Fantasy x på Ps2. Dette spillet fanget meg totalt og spilte det flere ganger for å være sikker på at jeg fikk med meg absolutt alt.

 

Må også ha med:

Star Wars Galaxies på denne listen. Spillet var ikke fantastisk bra (og ble totalt ødelagt etterhvert), men det var mitt aller første møte med MMORPG universet, og jeg ble totalt oppslukt i det.

Lenke til kommentar

Mass Effect

Introsekvensen - episk musikk, dæven jeg fikk frysninger den gangen!

 

Pokemon Crystal og Gold

Da bestekompisen min og jeg hadde fanget alle 251 pokémon i spillet Pokemon Crystal og Gold. Vi brukte uttallige timer med spilling, men det var verdt det.

 

Metal Gear Solid 4

The Final Battle - trenger jeg å si mer? Det var en ubeskrivelig følelse ... musikken, stemningen ... alt var perfekt!

 

___

 

Timesplitters 2 multiplayer og rundingen av spillet på hard, lange kvelder med Heroes III, første møte med World of Warcraft og sist men ikke minst alle timene med det første spillet til min PSX - Spyro The Dragon. :love:

Lenke til kommentar

Husker ikke om jeg har svart her før, uansett:

 

1. Måneder før release leste jeg meg opp på Oblivion. Alt jeg kunne finne av faktastoff fra spillet gikk ned på høykant. Når jeg ENDELIG fikk tak i det på et lan (:p) og satte meg ned for å spille.. Instant Elsk!

 

2. Når jeg og 4 andre venner på klassetur i London, midt på natta sprang rundt i sentrum for å se om vi kunne finne noen butikker som hadde midnight-release av GTAIV. Desverre hadde ingen det, så dagen derpå sto vi i kø kl 6 for å slippe inn hos en av de større kjedene. Gleden var enorm når jeg endelig fikk fingra mine i det så alt for etterlengtede spillet :love:

 

3. Hvor ufattelig gøy det var å spille super mario world 2 på en random "camp" for familier i danmark. Man kunne gjøre alt slags mulige saker der, svære hoppeputer, arkadehall, bade, leie rulleskøyter. Husker de hadde en automat der som var ala time-crisis, men at nå styrte man en svææær minigun fra et helikopter.. aaah ^^

Lenke til kommentar
2. Når jeg og 4 andre venner på klassetur i London, midt på natta sprang rundt i sentrum for å se om vi kunne finne noen butikker som hadde midnight-release av GTAIV. Desverre hadde ingen det, så dagen derpå sto vi i kø kl 6 for å slippe inn hos en av de større kjedene. Gleden var enorm når jeg endelig fikk fingra mine i det så alt for etterlengtede spillet :love:

 

Fikk du til å spille det på norske spillmaskiner, da? :p Er ikke noe sone-greier når man kjøper fra England?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine beste spilløyeblikk var når jeg fikk spillene, merkelig nok..

 

Pokémon Red - når jeg endelig fikk det etterlengtede pokémonspillet og pappa måtte sitte og lese opp fra engelsk til norsk for at jeg skulle skjønne hva som skjedde. Det var et så utrolig kult spill. Har sikkert brukt opp til 1000 timer på forskjellige pokémonspill. Elsker dem fortsatt. Mitt beste øyeblikk i det spillet var nok når jeg klarte å få Blastoise opp til level 100!

 

Spyro - A hero's tail - Slo sistebossen. Helt sykt. Hadde spilt det så lenge og hadde endelig klart det. YEAH. Sykt bra spill, forresten. Spyro er råkult.

 

Pokémon Colosseum - Var ikke et så forferdelig bra spill, men når jeg fikk det var jeg så overlykkelig som det går ann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

mine 3 beste øyeblikk er

 

1: kampen mot revolver ocelot og så senere fullføre mgs: twinsnake

 

2: kampen mot the end i mgs3

 

3: metal gear rex vs metal gear ray kampen i mgs4

 

egentlig så er vel alle mine beste øyeblikk hentet fra mgs serien. ah for en fantastisk spill serie det har vært :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...