Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
How to exploit the multi screen setup to give you a better FOV in the cockpit view

 

You don't need multiple Xbox's/TV's just the one will do. This does disable the look around cockpit feature (doesn't matter if you using a wheel as you can't look around any ways) but you can still check your sides/rear.

 

* At the main menu choose "Forza 3 Motorspot" then "My Profile" and scroll down to "multiscreen setup (yes even though you only have 1 screen)

* Now change your settings as followed:

 

 

Multiscreen: On

Mode: Host

Channel: 0

View: Center

Degrees Hidden: 0

Degrees between screens: 60-80 (whatever you prefer)

 

* This will restart your Xbox and you should have a much better FOV (Field of View)

Lenke til kommentar

Du har i bunn og grunn bare to å velge mellom, det er Microsoft sitt offisielle som holder i massevis for de fleste, ellers så har du Fanatec sitt Porsche Wheel, men det er i en litt annen prisklasse.

umm, betalte 297 euro for den pakken med pedaler (m ledning).

ba de sette en lavere pris for å slippe mindre moms så vi får se hva som skjer.......

 

ser at de har skrudd opp prisen med 20 euro nå.

Lenke til kommentar

Noen som vet om xboxen som følger med i forza 3 bundelen inneholder en vanlig svart elite? Vurderer og kjøpe meg den pakken, ettersom jeg har veldig lyst på forza, og noen spill til jeg har lyst på som ikke fins til PS3.

 

edit: når vil den forresten komme ut?

Kommer ikke til Norge.

 

Synd, kunne tenkt meg en jeg også.

Lenke til kommentar

Jeg har laget en shabby NIKE logo og en "L" som man bruker når man øvelseskjører :p

 

Har planer om å lage meg en Prince-logo (sigarettene) også, slik som jeg gjorde i Forza 2, men jeg blir litt frustrert over at det ikke går an å bruke "viskelær" eller noen "fyll ut" funksjon. Og hvorfor må en ferdig decal man lagrer bli behandler som XX antall separate lag? Kunne det ikke vært mulig å spleise sammen disse lagene til ett bilde som man deretter laster opp til Sorefront? Tviler på at de ikke kunne håndtert noen kb per decal (ja, jeg er klar over at det er MANGE av dem).

 

Finnes det forresten noen mulighet til å gå inn på Storefront eller Auction House via PC? Det er vel noe av det jeg savner mest og som definitivt er noe som kunne bragt det hele til et nytt nivå. Det ville gjort det å selge/kjøpe design, tuning oppsett og biler mye, mye lettere og bedre.

 

Nei, tror jeg må spille litt til før jeg legger meg. Jeg rett og slett bare tjene noen kroner til slik at jeg kan mekke mer på bilen min. Den ser nå forøvrig litt jalla ut med ganske forskjellige retninger på paintjobben, men værre blir det nok så på en annen side så ser den jo pen ut nå ^^

 

 

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hei, lite spørsmål her før jeg kommer hjem for å game.

Noen som vet om det går an å endre det at effekten blir målt i kW og ikke hk? er irriterende at man må konvertere hver gang jeg skal fortelle hvor mye hk man har i bilen.

vel, er kun et svar på dette og det er at en skikkelig racing gamer opplyser effekten i kW :)

 

Der må jeg si meg totalt uenig. Gå til options -> HUD. Der velger du engelske måle-enheter. Da får du HP, men du får også MPH på speedometeret, så det er et lite minus. Men heller det enn at bilen blir målt i KW. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...