Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Det letteste er nok å bruke en japse, 200sx s15, eller s13 pleier å være fint valg, en klassiker er AE86 (Corolla Sprinter), eller en supra. Vil du ha noe litt mer spesielt så kan du bygge om en Evo eller Impreza til RWD, med de krever litt jobb å holde dem på veien.

 

Når det kommer til setups av bilene så finnes det en database fra Forza 2 med forskjellige setups på forskjellige biler, og tipper de vil funke også i Forza 3, http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/307198/ShowThread.aspx

 

Lykke til med driftinga :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes Forza 2 var helt greit men til tider litt kjedelig og selv om det var et OK racingspill var det i hvert fall ikke noe å hoppe i taket for. Jeg forventet mer av det samme med Forza 3, bare med bedre grafikk og flere biler.

 

Vel, det er mye mye bedre enn forventet og jeg er egentlig helt hekta! Online-delen av spillet er så dekkende at det føles ofte som en enkeltstående spillplattform og man kan være på spillet i timesvis uten å virkelig "spille", bare kose seg med online community, auctions, designs, osv.

Det er også et spill for bilelskere, litt i samme ånd som min favoritt Test Drive Unlimited.

 

Det perfekte bilspillet hadde vært for meg å kombinere Forza3s grafikk og dybde sammen med åpne veier over et stort område, pluss dag/natt-syklus og varierende vær. Kanskje en dag...

Lenke til kommentar

Jeg syntes Forza 2 var helt greit men til tider litt kjedelig og selv om det var et OK racingspill var det i hvert fall ikke noe å hoppe i taket for. Jeg forventet mer av det samme med Forza 3, bare med bedre grafikk og flere biler.

 

Vel, det er mye mye bedre enn forventet og jeg er egentlig helt hekta! Online-delen av spillet er så dekkende at det føles ofte som en enkeltstående spillplattform og man kan være på spillet i timesvis uten å virkelig "spille", bare kose seg med online community, auctions, designs, osv.

Det er også et spill for bilelskere, litt i samme ånd som min favoritt Test Drive Unlimited.

 

Det perfekte bilspillet hadde vært for meg å kombinere Forza3s grafikk og dybde sammen med åpne veier over et stort område, pluss dag/natt-syklus og varierende vær. Kanskje en dag...

 

Er enig med det her at Forza 3 garantert levde opp til forventningene. Kan ikke huske et spill jeg har gledet meg så til, som samtidig har levert sakene slik jeg håpet!

 

Når det kommer til det perfekte spill generelt sett, så vil vel det aldri skje. Er alltid noe folk har å pirke på, men tror Forza 3 er det som kommer nærmest perfekt foreløpig ihvertfall!

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Anyways, jeg er veldig skuffet over at det ikke går an å vise km/t og hk samtidig denne gangen heller. Mulig det har gått meg hus forbi hvordan jeg gjør det og da skal isåfall folk få lov å fortelle meg det.. :p

Helt enig, ganske uforståelig. Det gjelder vel stort sett hele Europa og burde være svært enkelt å ordne. Jeg spurte Greenawald om de ikke kunne patche inn dette når jeg møtte ham (noen uker før lansering). Han virket rett og slett ganske uinteressert i problemstillingen. Skyldte på at et eksternt firma hadde ansvaret for hvilke enheter som skulle benyttes hvor.

 

Skriv om det på Forzamotorsport.net

Lenke til kommentar

Seriøst..

Folk blir sikkert lei klagepost'er fra folk nå,

men eeenda ikke.. ifra Elkjøp..

Man kan f*en meg lure på om i det hele tatt er sendt..

 

Jaja, bestiller hvertfall ikke fra Elkjøp no mer.

Så enkelt er det.

 

*Frustrert*

 

 

Jepp, må bare beklage til folk som er lei av klagingen. Jeg sendte Elkjøp en epost i dag og venter spent på å se hva jeg får til svar (om jeg i heletatt får noe svar).

Lenke til kommentar

Mail fra Lefdal.com idag:

 

Hei og takk for din henvendelse!

 

Den er sendt fra oss den dagen du fikk kvittering. Dersom du ikke har motatt noe innen 3/11 ber vi deg om å ta kontakt på 815 58000. Ved normal postgang vil posten levere varen fra 1-10 virkedager fra den er sendt ut fra oss.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

 

Med vennlig hilsen/Kind regards

Hege

Kundesenter/Customer Call Center

 

 

Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten - vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

 

----Original Message----

Sent: 26.10.2009 18:45:49

To: <[email protected]>

Subject: Kontakt oss skjema

________________________________________

 

closeststore: Haugesund

firstname: Christer

invoicenumber: xxxxxxxx

lastname: xxxxxxx

mobilephone:

phoneday: xxxxxxxx

phoneevening:

submitbutton: submit

text: Bestilte Forza Motorsport 3 limited edition ifrå Dykk den 12. oktober. Eg ringde fleire gonger for å forsikra meg om at Dykk ville få inn vara i god nok tid, og få sendt den ut - slik at eg hadde den på releasedagen. Dette var vanleg prosedyre fekk eg beskjed om, og dykk sendte alltid ut 1 til 2 dagar før, for at kunden skulle få vara til rett tid. Den 21.10 fekk eg mail om at vara var sendt. Eg har endo ikkje motteke noko - brevpost skal ikkje ta så lang tid. Synest dette er skikkeleg dårleg, og vegrar meg for å benytte meg av Dykk igjen viss dette er normen. Kan eg forvente å få spelet mitt i det heile? Vil det ta lang tid?

 

Så eg må med andre ord vente til 3/11 før eg kan etterlyse produktet eg allereie har betalt. Synest dette er skikkelig dårleg.

 

 

Ny forzanorway.net compo: Beste "LEFDAL SUGER" bil vinn ein flott premie! :-)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Jeg var en liten jævel når jeg sendte dette, men fikk resultater...

 

Hei! Bestilte Forza Motorsport 3 Limited Edition av dere for en god stund siden. Fikk mail på onsdagen om at varen var sendt, og nå på mandag har jeg ENDA ikke fått spillet. Hele poenget med en forhåndsbestilling er jo at man skal sikre seg en kopi til release! Og når jeg skal få det flere dager etter release kunne jeg heller latt værr å bestille fra lefdal.com og gått til elkjøp eller lignende. Jeg er møkka lei av både elkjøp og dere i lefdal, da dere ALDRI klarer å få tilsendt noe som helst til en lanserings dato, uansett hva produktet er. Dere bruker så uhorvelig mye tid, hva er meningen med det? Når man bestiller et produkt man _forventer_ at man skal få på en dato, så kan dere jaggu klare å få det ut til den datoen også!

 

 

 

Fra Lefdal

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Vi sendte din vare på forhånd slik at det skulle være hos deg til release dato. Vi vil beklage at det ikke er kommet fram i tide.

 

Videre så vil vi informere om at man kunne velge å få dette som brevpost eller postpakke. Ettersom man valgte postpakke kan vi desverre ikke få sporet opp ditt spill før det er ved ditt likale postkontor.

 

I den sammenhengen ber vi deg om å se etter om du har mottatt dette iløpet av dagen idag eller imorgen.

 

Om du ikke har gjort dette vil vi selvfølgelig fremskaffe et spill til deg som kan ettersendes med postpakke eller hentes i nærmeste butikk.

 

Vi beklager at det er tatt tid ved leveringen av ditt spill og inntrykket du har fått av oss.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Ny forzanorway.net compo: Beste "LEFDAL SUGER" bil vinn ein flott premie! :-)

 

Jeg er med!! Kommer hjem i ni-tiden i kveld, så tipper dere ser bilen min rundt klokka ti hvis dere er online. Må jo velge en stusselig bil som reflekterer dette ellers så "stusselige" firmaet da! :p

 

Videre så vil vi informere om at man kunne velge å få dette som brevpost eller postpakke. Ettersom man valgte postpakke kan vi desverre ikke få sporet opp ditt spill før det er ved ditt likale postkontor.

 

Jeg mener faktisk på at det er NETTOPP postpakke de KAN spore! Og brevpost kan IKKE spores såvidt jeg vet. Så hvis du har valgt å sende det med postpakke, så skal det kunne spores. Her jeg jobber sender vi KUN ut med postpakker, og de er det alltid sporing på.

Lenke til kommentar

Seriøst..

Folk blir sikkert lei klagepost'er fra folk nå,

men eeenda ikke.. ifra Elkjøp..

Man kan f*en meg lure på om i det hele tatt er sendt..

 

Jaja, bestiller hvertfall ikke fra Elkjøp no mer.

Så enkelt er det.

 

*Frustrert*

 

Jeg snakket nettopp med min samboer, og hun sa det lå en pakke hjemme å ventet på meg. Den var visst fra Elkjøp. Etter min mening, 4 dager for sent. Noe som ikke hadde vært krise hvis det var snakk om en miksmaster, men med Forza 3 er hvert minutt med venting en pinelse. Bor forøvrig i Oslo.

 

Hvis det nå viser seg at det er noe annet en Forza 3 som er i denne pakken...

Lenke til kommentar

få dama di til å åpne pakken!

 

... Fikk svar at det var Beautiful Katamari 2 Limited Edition... Så jeg tolker det som at jeg kan glede meg til å komme hjem fra jobb :)

 

Hoho... Dame med syk humor (håper jeg for din skyld) :D

 

Gikk litt tid nå så tikket en ny melding inn:

 

Forza motorsport 3, limited collectors edition. Where dreams are driven!! Bedre svar?

 

Definitivt et svar jeg kan like. Håper det er flere av dere som får det i dag. Har fulgt denne tråden siden lørdag formiddag etter at posten var levert. Det var godt å se det ikke bare har vært meg som har blitt skuffet av Elkjøp/Lefdal. Siste gang jeg bestiller fra dem. Bestillte Brütal Legend fra absoluttspill, og fikk det dagen før launch. Sånn skal det gjøres.

 

Hmmm... Fortsatt 2 timer igjen av arbeidsdagen...

Lenke til kommentar

Jeg skjelver nå, er en pakke her hjemme

Dette må være Forza Motorsport 3 Limited Edition

 

Viss noen vil spille med meg, bare å adde xXKaiNZorXx, og jeg er ikke særlig flink i Forza men jeg spiller bare for å ha det gøy ;)

 

Jeg har bestemt meg for å beholde spillet siden det er Limited Edition vi snakker om her :D

Og FM3 sies å være bedre en Forza 2 og det kan godt være sant!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...