Gå til innhold

Sted å få solgt 360 spill.

Akrabra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkel topic tittel!:)

Er 2 spill jeg så absolutt ikke vil ha i samlinga, høres en smule dumt ut, men har ikke fått noe glede av de. Så tenkte kanskje noen andre kan. Vet dere om noen sider utenom qxl.no der det er greit å få solgt unna xbox 360 spill ?:)

er forøvrig farcry 2 og guitar hero world tour.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan dra til EBgames/Game å selge de der. Ellers kan du registrere deg på bytteklubben.no, der du kan du bytte vekk spillene. Jeg fikk bl.a byttet vekk FarCry 2 mot Left 4 Dead.

Endret av nypis
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Eg tipper du får 350 for Far cry, og rundt 350-400 for gh.

Skrevet
Spiller vel ingen rolle hvor mye du har brukt de. Tipper rundt 300 for FarCry2. Guitar Hero er jeg ikke helt sikker på, har du hele pakka?

nah, har bare spillet. kjøpte det samtidig som jeg kjøpte rock band, men det sucks jo i forhold.

Skrevet

Det høres veldig mye ut. Husk at de er nødt til å selge spillet som brukt og da kan ikke de selge det til nypris.

Skrevet

Det høres veldig mye ut. Husk at de er nødt til å selge spillet som brukt og da kan ikke de selge det til nypris.

230-280 ish. For hver.

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe, var på gamestop og bytta de i killzone 2 limited edition og et nytt bioshock til xbox 360.

Måtte legge inn litt penger for bioshock, men men !:) kan stenge posten egentlig.

takker for tips osv

Skrevet
Du kan dra til EBgames/Game å selge de der. Ellers kan du registrere deg på bytteklubben.no, der du kan du bytte vekk spillene. Jeg fikk bl.a byttet vekk FarCry 2 mot Left 4 Dead.

Hmm... Hvordan funket det med bytteklubben egentlig?

Skrevet

husker jeg byttet ut playstation 2 og 45 spill på EB mot Xbox360 :) beste byttehandelen jeg har gjort

Skal nevnes at playstation 2 spillene var eldgamle og mange som jeg bare fikk 20-70kr for :p

tenke seg til at i sin storhetstid kunne ps2 spillene komme opp i 645kr for et nytt :o på musikkverket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...