Khogn Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Det er etter min mening kun ett spill der pistolene er atten ganger tøffere enn de store våpnene: F.E.A.R. Dual pistols + slow motion = <3 Edit: Tjah, eventuelt også i Rainbow Six Vegas 1&2. En stor pistol og et skjold sparker ræv. Men aldri like mye som en god pumpehagle. Endret 10. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Pistoler, og for så vidt standardvåpen generelt, er min(e) favoritt(er) i dei fleste spel. Eg veit ikkje heilt kva det er, men det er noko spesielt å kjempe seg gjennom stadig vanskelegare brett med ein stakkars pistol i handa. Ofte blir det til at eg speler igjennom meir eller mindre heile spelet utan å bruke "toppvåpna (dette skyldast og at eg har eit behov for å spare desse "berre litt til"). Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Left 4 Dead akimbo assasin. "Complete a campaign only using pistols" Den har jeg gjory . Ellers har jeg ikke noe spesielt forhold til pistoler, men jeg må bare si at jeg digger, rett og slett digger, Magnumer. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg bruker aldri automatvåpen om man kan velge det. Pistoler med lydempere og Magnum er favorittene. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Pistolen (blasteren) i Quake 2 er fantastisk. Digger den. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Ofte blir det til at eg speler igjennom meir eller mindre heile spelet utan å bruke "toppvåpna (dette skyldast og at eg har eit behov for å spare desse "berre litt til"). Hah, samme her! I Fallout 3 bruker jeg så og si aldri verken Fat Man eller Alien Blasteren, fordi jeg har lyst til å ha dem til en spesiell situasjon. Kommer neppe til å bruke dem på annet enn kødde-saves Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Elsker pistol i spill. Gir en deilig følelse å knerte noe med den. Pluss at man gjerne vil spare de store våpnene til noe spesielt - med andre ord spare de til man er ferdig med spillet. Husker hvor deilig det var å vinne i multiplayer på GoldenEye med pistol =) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 I CS har jeg begynt å bruke Deagle hele tiden i stedet for noe annet. Utrolig digg å få masse headshots med den Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 2 pistoler (dualweild) elsker eg, eg bruker det stadig vekk! Her er jeg veldig uenig med deg faktisk, jeg syns dual-wield er ufattelig teit. Ikke bare det faktum at du ikke vil treffe en dritt, men også reloadinga er uten unntak jall (hvordan holder du strengt tatt magasinene, etter å ha tatt dem opp fra der du har dem med begge hender fulla av våpen?), bevegelser (hvordan tar man tak i et gjerde når begge hender er opptatt, hvordan tar du deg for når du risikerer å skyte deg selv?) og det ser aldri bra ut i mine øyne. Con Smith i killer7 dro det i land på en fet måte, men killer7 er killer7. Håndpistoler er uansett et våpen jeg liker godt, og favorittvåpenet i spill som BioShock (i hvert fall etter 2 moddinger) og i The Darkness (til tross for dualwield). Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Ofte blir det til at eg speler igjennom meir eller mindre heile spelet utan å bruke "toppvåpna (dette skyldast og at eg har eit behov for å spare desse "berre litt til"). Hah, samme her! I Fallout 3 bruker jeg så og si aldri verken Fat Man eller Alien Blasteren, fordi jeg har lyst til å ha dem til en spesiell situasjon. Kommer neppe til å bruke dem på annet enn kødde-saves Lincoln's repeater! Trenger ikke noe annet våpen! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Fat Man var litt moro da Tok bare på tgm i consoll og spammet som bare f... Alt ødelagt i gigantiske eksplosjoner, litt cheat men men, var bare for å prøve ut hehe. Foretrekker den gode gamle Deagelen i CS 1.6, sikte på hodet... BAM headshot Deilig. Så tar jeg gjerne et skjold også hehe. Nesumr Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Scoped .44 Magnum fra Fallout 3. Den er brutal. Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Digger pistoler i CoD spillene. Er bare kjipt at de fleste leveler ikke har pistoler, og de som har pistoler som regel ikke har nok ammo til at du klarer deg igjennom levelet uten å gå tom for ammo. Håper at de fikser på dette i CoD Modern Warfare 2, men tør ikke forvente det Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Mysterious stranger's ".44 Magnum". Men bare for de ekstra vansklige situasjonene B) Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Genialt å fullføre skytespill man har klart før bare med pistol. Det har jeg gjort med Max Payne 2 og det var genialt Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Desert Eagle må være ynglingspistolen min Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Magnumen i Half-Life 2. Deilig pistol, følte meg litt "Dirty Harry" når jeg vandret rundt i og rundt City 17 og plaffet monster med magnumen. Synd at det ble litt lite kuler av dette men med en liten spawn kode i konsollen så var den saken biff. Lenke til kommentar
LordLoss Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg elsker å bruke pistoler i spill, pleier egentlig ganske så ofte å bruke pistol istedenfor rifler osv i COD4, og bruker pistoler så mye som mulig i andre spill. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Ingen som har sagt PP7 fra goldeneye ? Lenke til kommentar
emveep Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Elsker glock i css. Ganske dårlig våpen, ja, men artig når man får inn 2-3 hs på rad med burst. Endret 11. februar 2009 av Tiidus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå