Gå til innhold

Pistoler i spill.


Anbefalte innlegg

Såklart kan man lage våpen i gull :)

 

http://www.oobject.com/revolting-gold-gadg...ated-ak-47/143/

 

Såklart, det er ett veldig upraktisk materiale med tanke på vekten og mykheten(husk at kvalitet på gull også varierer) for å ikke snakke om prisen. Men det er tydeligvis mulig.

 

Ontopic: Jeg slår ett slag for pistoler i 9mm, da blir det plass til ett godt antall kuler i magasinet.

Endret av Sparks50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såklart kan man lage våpen i gull :)

 

http://www.oobject.com/revolting-gold-gadg...ated-ak-47/143/

 

Såklart, det er ett veldig upraktisk materiale med tanke på vekten og mykheten(husk at kvalitet på gull også varierer) for å ikke snakke om prisen. Men det er tydeligvis mulig.

 

Ontopic: Jeg slår ett slag for pistoler i 9mm, da blir det plass til ett godt antall kuler i magasinet.

 

Fremdeles bare gullsparkel det der også ;)

Lenke til kommentar

Jeg husker også med frydfulle tanker tilbake på deagelen i Resident Evil 2, særlig den oppgraderte versjonen man kunne fikse som Leon.

 

Han skøyt og tok ett skritt tilbake på grunn av rekyllen. Husker vi fikk lina opp et lass med zombier i en gang og vips var det en gjeng med hodeløse, liggende kropper.

 

Gleder meg også til å se denne tråden jo lenger uti enkelte av oss kommer i Borderlands ^_^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

De feteste pistolene jeg har prøvd i spill må jo være;

Rainbow Six: Vegas 2 - Vet ikke om dette faller under ''Pistol'' kategorien, men uansett: Raging Bull.

 

S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Cherobyl - Big Ben (En oppgradert Desert Eagle som har low accuracy, men RIVER fiendene i fillebiter :D)

Endret av DeadFriend
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg bruker jo stadig vekk M9 i CoD4 når jeg spiller hardcore. Mye lettere å vippe ut en pistol fremfor å reloade og håpe på at fienden ikke tar deg først. Om ikke Glocken i Modern Warfare 2 blir automatisk kan det hende jeg vil være trofast mot den i min MW2 karriere. Glock er rett og slett nydelige pistoler.

Lenke til kommentar

Jeg husker også med frydfulle tanker tilbake på deagelen i Resident Evil 2, særlig den oppgraderte versjonen man kunne fikse som Leon.

 

Han skøyt og tok ett skritt tilbake på grunn av rekyllen. Husker vi fikk lina opp et lass med zombier i en gang og vips var det en gjeng med hodeløse, liggende kropper.

 

Gleder meg også til å se denne tråden jo lenger uti enkelte av oss kommer i Borderlands ^_^

 

Borderlands blir digg, med pistoler som fungerer som snipere eller hagler :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Selve pistolene har aldri vært stort interessepunkt for meg, men det gjør bruken.

F. eks i RE5, der du ikke kommer unna pistolen. Fantastisk å ha oppgradert til full headshot chance og plaffe 4 på rappen så hjerne flyger veggimellom (for så å oppdage at alle har svære tentakkelhoder som klinger deg opp mot en vegg).

 

Må også nevne Max payne 2. Ingenting er som å hoppe med dual pistols i slo-mo inn i et rom og drepe 3-4 stykker før du i det hele tatt har truffet bakken. Er forresten 9mm bedre enn en deagle i max payne?

Lenke til kommentar

Selve pistolene har aldri vært stort interessepunkt for meg, men det gjør bruken.

F. eks i RE5, der du ikke kommer unna pistolen. Fantastisk å ha oppgradert til full headshot chance og plaffe 4 på rappen så hjerne flyger veggimellom (for så å oppdage at alle har svære tentakkelhoder som klinger deg opp mot en vegg).

 

Må også nevne Max payne 2. Ingenting er som å hoppe med dual pistols i slo-mo inn i et rom og drepe 3-4 stykker før du i det hele tatt har truffet bakken. Er forresten 9mm bedre enn en deagle i max payne?

Lenke til kommentar

Jeg husker også med frydfulle tanker tilbake på deagelen i Resident Evil 2, særlig den oppgraderte versjonen man kunne fikse som Leon.

 

Han skøyt og tok ett skritt tilbake på grunn av rekyllen. Husker vi fikk lina opp et lass med zombier i en gang og vips var det en gjeng med hodeløse, liggende kropper.

 

Gleder meg også til å se denne tråden jo lenger uti enkelte av oss kommer i Borderlands happy.gif

 

Borderlands blir digg, med pistoler som fungerer som snipere eller hagler biggrin.gif

 

 

Da får jeg vel bidra med den beste jeg har da! Fungerer som både sniperrifle, pumpehagle og assaultrifle.

post-199-1099428213_thumb.jpg

 

Dessuten har den en lyd som er fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...