Gå til innhold

Pistoler i spill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Magnumen i Half-Life 2. Deilig pistol, følte meg litt "Dirty Harry" når jeg vandret rundt i og rundt City 17 og plaffet monster med magnumen. Synd at det ble litt lite kuler av dette men med en liten spawn kode i konsollen så var den saken biff.

 

 

Veldig enig. Ikke bare er den brutal mot alt som er ut som det bevger seg, den har også en fantastisk lyd og herlig utseende.

 

The Ambasador i Team Fortress 2 er fantastisk - inngravert pinup-modell på løpet og critical hit når man skyter folk i hue.

Lenke til kommentar
Skjul
goldengun.jpg

Selvsagt bruker jeg pistol!

Golden Gun er helt idiotisk. Ofte en prikk lik kopi av pistolen du får først bare i gull. Desuten så er den aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for overpowered.

 

Jeg og lillebroren min på 12 så en film der det var en skurk som hadde en pistol laget av gull. Lillebror mente da at pistolen måtte være kjempegod da den var laget av gull. :rolleyes:

Greide ikke få ut av han hvem som hadde lært han noe så fantastisk. :lol:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Skjul
goldengun.jpg

Selvsagt bruker jeg pistol!

Golden Gun er helt idiotisk. Ofte en prikk lik kopi av pistolen du får først bare i gull. Desuten så er den aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for overpowered.

 

Jeg og lillebroren min på 12 så en film der det var en skurk som hadde en pistol laget av gull. Lillebror mente da at pistolen måtte være kjempegod da den var laget av gull. :rolleyes:

Greide ikke få ut av han hvem som hadde lært han noe så fantastisk. :lol:

 

Filmen lillebroren din så var sikkert: The Man with the Golden Gun.

Og han har rett, pistoler av gull slår alt <3

 

Lolidude: Enig i at den er overpowered men den er morsom :) Kan ikke skyte så ofte med den da, endel tregere enn de fleste andre pistoler. Men den ligner jo ikke på den pistolen man får først? Du tenker sikkert på Golden PP7 eller hva den het, den er ikke likte dødelig som goldengun men man dreper vel en person på to skudd med den.

Lenke til kommentar

Lyddemper? Meh.

 

Hvis pistolen ikke er god nok til å hamle opp med folka som måtte komme når de hører du skyter er den ikke noe å satse på til å begynne med ^_^

 

Her finner dere et bilde av The Ambassador jeg skrev om tidligere.

 

Put two wheels on thins thing and you have a cannon

There are two sorts of men in this world: the sort with blood pouring out of a hole in their heads, and the sort holding the Ambassador. It has the ammo count of a revolver and the pinpoint accuracy of a sniper rifle, even at long range. (But remember, a gun that packs this much heat needs to cool off between shots, so make every shot count.)

 

With its rosewood grip and likeness of your enemy’s mother (please send photo) engraved on the barrel, the Ambassador is eight motherloving pounds of steel your enemies won’t want to negotiate with.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...