Gå til innhold

Pistoler i spill.


Anbefalte innlegg

Det er etter min mening kun ett spill der pistolene er atten ganger tøffere enn de store våpnene: F.E.A.R.

 

Dual pistols + slow motion = <3

 

 

Edit: Tjah, eventuelt også i Rainbow Six Vegas 1&2. En stor pistol og et skjold sparker ræv. Men aldri like mye som en god pumpehagle.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pistoler, og for så vidt standardvåpen generelt, er min(e) favoritt(er) i dei fleste spel. Eg veit ikkje heilt kva det er, men det er noko spesielt å kjempe seg gjennom stadig vanskelegare brett med ein stakkars pistol i handa. Ofte blir det til at eg speler igjennom meir eller mindre heile spelet utan å bruke "toppvåpna (dette skyldast og at eg har eit behov for å spare desse "berre litt til").

Lenke til kommentar
Ofte blir det til at eg speler igjennom meir eller mindre heile spelet utan å bruke "toppvåpna (dette skyldast og at eg har eit behov for å spare desse "berre litt til").

Hah, samme her! I Fallout 3 bruker jeg så og si aldri verken Fat Man eller Alien Blasteren, fordi jeg har lyst til å ha dem til en spesiell situasjon. Kommer neppe til å bruke dem på annet enn kødde-saves :p

Lenke til kommentar
2 pistoler (dualweild) elsker eg, eg bruker det stadig vekk!

 

Her er jeg veldig uenig med deg faktisk, jeg syns dual-wield er ufattelig teit. Ikke bare det faktum at du ikke vil treffe en dritt, men også reloadinga er uten unntak jall (hvordan holder du strengt tatt magasinene, etter å ha tatt dem opp fra der du har dem med begge hender fulla av våpen?), bevegelser (hvordan tar man tak i et gjerde når begge hender er opptatt, hvordan tar du deg for når du risikerer å skyte deg selv?) og det ser aldri bra ut i mine øyne.

Con Smith i killer7 dro det i land på en fet måte, men killer7 er killer7.

 

Håndpistoler er uansett et våpen jeg liker godt, og favorittvåpenet i spill som BioShock (i hvert fall etter 2 moddinger) og i The Darkness (til tross for dualwield).

Lenke til kommentar
Ofte blir det til at eg speler igjennom meir eller mindre heile spelet utan å bruke "toppvåpna (dette skyldast og at eg har eit behov for å spare desse "berre litt til").

Hah, samme her! I Fallout 3 bruker jeg så og si aldri verken Fat Man eller Alien Blasteren, fordi jeg har lyst til å ha dem til en spesiell situasjon. Kommer neppe til å bruke dem på annet enn kødde-saves :p

 

Lincoln's repeater! Trenger ikke noe annet våpen!

Lenke til kommentar

Fat Man var litt moro da :)

Tok bare på tgm i consoll og spammet som bare f...

Alt ødelagt i gigantiske eksplosjoner, litt cheat men men, var bare for å prøve ut hehe.

 

Foretrekker den gode gamle Deagelen i CS 1.6, sikte på hodet... BAM headshot :) Deilig.

Så tar jeg gjerne et skjold også hehe.

 

 

Nesumr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...