Gå til innhold

Pistoler i spill.


Anbefalte innlegg

Hender det at du bruker pistoler og andre små våpen i spill hvor store gønnere er mangfoldige?

 

Jeg personlig har alltid en pistol i baklomma og bruker den støtt og stadig. selv om jeg godt kunne hatt en hagle eller kanskje en sniper liker jeg å ha et lite våpen som jeg bruker i nærkamp eller for å skape noen dramatiske scener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker pistole mange ganger jeg selv på vanskeligere brett. I CoD 4 f.eks spilte jeg mye med pistol for det kreves mer av meg som spiller å ta ned fiender når jeg bruker pistolen fremfor å plaffe ned med maskingeværet. Ingen ting er så tilfredstillende som å plaffe ned en gjen terrorister i CoD 4 (f.eks) med nesten bare clean headshots :)

 

dessverre er det nå slik at headshots i skytespill ikke alltid resulterer i død. Husker ikke hvilket spill det var snakk om men du kunne plaffe 3-5 skudd i panna på en stygging og fremdeles kom han mot deg. Og dette var ikke noe alien spill men med ordentlige realistiske mennesker.

 

Minner meg forøvrig når vi hadde pistol kamp i Battlefield 1942, samlet sammen hele LAN gjengen og stormet mot hverandre med kun pistoler. Vanvittig morsomt :)

Lenke til kommentar

Synes det er litt kjipt at pistolene i GeOW er så jævli dårlige. Jeg har spilt rundt 700 runder online og jeg har enda til gode å se noen drepe noen med COG pistol i en public online kamp. Kanskje ikke så rart siden mann tåler noe rundt 10-12 headshots :S

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...