Gå til innhold

Nehrim: At Fates Edge TC for Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at dette er en såpass stor og heftig mod så synes jeg det burde komme på forsiden av gamer.no når den engelske utgaven er ferdig. Må gjerne komme en anmeldese også.

 

Selv frister det veldig å laste ned den tyske, men har for tiden et veldig treigt nett, så må vente litt. Dessuten låner jeg bort Oblivion også for øyeblikket.

 

Vet du om det er lenge til den engelske kommer Vrengtpolvott?

Lenke til kommentar

Hmm snakker jo flytende tysk, skulle kanskje prøvd dette på "originalspråket". Er jo som regel best da :)

 

Utifra det jeg har lest på forumet blir det bare engelsk tekst, og tysk voiceacting.

 

Postet den på et engelsk gaming fora var noen som ble litt hyped på når engelsk versjonen kom ut ja.

 

Må vel si gratulerer med en fullført total conversion da :)

 

Noe jeg lurer på vil all produksjon stoppe opp eller vil det bli lagt til ekstra innhold som flere side quests?

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har spilt noen timer nå, og må si at dette er utrolig bra. Gruser Oblivion på alle felt (ikke at det er vanskelig..). Minner en del om Gothic serien også, du får også her læringspoeng som du kan bruke til å flå dyr o.l.

Dette må være noe av det beste av CRPG som har kommet på lenge, og til og med gratis! Verdenen er veldig vakker og realistisk med høye fjell, daler og innsjøer. Ikke bland og kjedelig som i Oblivion. I Nehrim er alt laget for hånd.

 

Håper Gamer kjenner sin besøkelsestid og lager en artikkel

Lenke til kommentar

Har sendt en mail til gamer og tipset dem om å skrive en artikkel siden det skal komme en engelsk utgave snart. Får håpe de gjør det. Fant tilfeldigvis ut om denne modden på rpgcodex.net, og der var de fleste også veldig fornøyde. Og det er ikke vanlig der, meget sterkt.

Modden har jo også fått bra omtaler på tyske spill sider, som http://www.gamersglobal.de/test/nehrim?page=0,4 og http://www.pcgames.de/Nehrim-Am-Rande-des-Schicksals-PC-Game-Modifikation-206137/Tests/Nehrim-Die-geniale-Total-Conversion-von-Oblivion-im-PC-Games-Test-764412/.

 

Skulle gjerne betalt for Nehrim..

Lenke til kommentar

Hehe ja du må gjerne betale ;) Neida, men det er hyggelig sagt iallefall!

 

Gleder meg til den engelske versjonen blir sluppet jeg også, så får vi delt skapelsen vår med et mye større publikum, så det blir morsomt :)

Også veldig morsomt at det var en nordmann med, jeg reagerte litt på navnet Stavaas på hjemmesiden til Nehrim.. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det kommer nok imorgen. Her er forresten et kart. Trykk på de røde prikkene. Det ser både vakkert og variert ut synes jeg. Gleder meg stort til imorgen. Håper bare det ikke blir et strev å installere. http://www.nehrim.de/weltEV.html

 

Edit: Musikken lengre nede på siden høres også fin ut. Dog ikke helt den samme kvaliteten som Oblivion`s originale musikk.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...