Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Og den ene rush "høst"banen. Der defenderne skal forsvare en liten øy på starten.

 

EDIT: Banen heter Isla Inocentes. Spiller på den nå :)

 

stemmer det, på Valparaíso så har attackers hele tiden black hawk helikopteret :) fikk tak i det ei gang jeg spilte banen, og da var det en i min squad som hadde miniguneren på den ene siden, jeg fløy bare i ring hele tiden og fikk squad assists, mens han som satt i gunneren fikk sykt mange kills :D

 

men 1 spm. hvordan får man burst på våpen? er det en egen knapp for å forandre fra full auto til burst? eller må du "gjøre det selv"?

Lurer på det samme.. ( det med bursten altså ) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, har ikke vært annet enn problemer, problemer, problemer og problemer med dette spillet i hele helga. Fungerer i et par minutt så går alt rett vest....

 

Funka helt fint idag,, spilte sikkert 3-4 timer fra klokka 13.00 uten noe problemer... men nå funker ingen ting .... :cry:

Lenke til kommentar

EA har hatt STORE problemer med samtlige spill de har lansert angående serverkontoen.Håper de nå snart skjønner alvoret.Hvis ikke bør DICE finne seg en annen partner - hvis de ikke er kontraktbundet i 100år og opp i mente da.

Dere tar kritikken helt feil, spør hvem som helst som spiller wow og spør om det er mulig å spille på serverene eller å laste ned oppdateringer de første ukene etter realease. Det er bare ikke forsvarlig økonomisk og sette opp masse gigant servere bare for 2 uker det er veldig få folk som skjønner dette. Dessuten tror jeg det er et ekstremt press på serverene pga pc spillere ikke har hatt et så godt multiplayer spill siden cod4 som jo kom ut for noen år siden nå. Når da serverene hele tiden går ned er det pga alle skal inn igjen og dermed skjer den vanlige flasketuts effekten. Det er som når du ber 30 10 åringer komme seg fortest gjennom døren tror du det virkelig vil gå når alle sammen braser mot døren. Men går man pent og pyntelig igjennom den siste formen vil skje etter at den verste stormen har gitt seg da vil alt gå bedre.

 

Dere tror ikke dette ville skjedd i noen som helst annen utgiver eller server provider da må dere tro på at det er gud som eier serverene for det serverene hos ea opplever er nok noe ala hacker angrep der hackere bruker bot nett til å sette servere i kne.

 

Activision Blizzard, Ubisoft, Valve osv. ville ikke greid det noe bedre.

 

Syntes det er svakt av brukere på dvs. forum å faktisk tro at et multiplayer spill så etterlengtet som bfbc2 er skal gå knirkefritt med log in server den første uken. Dere burde heller legge spillet på hylla en uke og komme tilbake igjen vis det er et slikt problem.

 

Jeg er egentlig ganske spent på hvor mange kopier som er solgt.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
Som tidligere sagt i denne tråden er det like mange eller fler som spiller dette på PC enn konsoll.

 

Fra DICE-ansatt:

"The PC had more players than either console not more than both consoles combined."

 

Så det er flere som spiller på konsoll. Tipper det sikkert er noe sånt som 40% PC, 35% X360 og 25% PS3 i verden. I Norge ble det solgt flere PS3-spill enn X360-spill i fjor så ikke utenkelig at BC2 blir solgt mer på PS3 enn X360 her på berget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...