Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter så sinnsykt med laggg.....noen dager kan jeg spille helt fint uten noe lagg bortsett fra den normale lave fpsen, men idag for eksempel så får jeg omtrent ikke spilt. Brått er jeg 50m en annen vei og fienden står et helt annet sted og jeg dør. Jeg står kanskje 3m i fra og jeg skyter masse kuler, NEIDA...SELVFØLGELIG SKAL JEG DØ FORDI DET ER LAGG!!!!!

Blir så jævla irritert. Dør jo x2 ofte som jeg vanligvis dør..... :angry: :angry: :angry: :angry:

 

Nettet er fra Telenor og både pingtest, og speedtest.net viser at alt er som det skal.

Lenke til kommentar

Noen flere som har problemer med at de ikke finner noen servere for øyeblikket? Får logga inn og slikt, men serverlista er tom, play now sier at den ikke finner noen servere, og serverne under history tabben er gråe, hva kommer dette av?

 

 

Edit: Ser ut som gamesettings.ini filen var roten til problemet, merkelig...

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Sjelden problemer med at jeg ikke finner servere(XBOX360), men har problemer med å finne servere som har mer en 8 mann tilsammen. Verst er det fra ca 22.00 og utover - men opplever ofte at det er langt fra fulle lag tidligere på ettermiddagen også.

 

Noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Hva faen, nå har jeg herja bananskall for å få de siste pinsa jeg trenger for å få alle, 3 road kills (som er så og si umulig, fordi man kjører bare gjennom alt, og tre kills med bil, jeg fikk de, jeg fikk insignane også, det sto under på statsen etter runden, men nå når jeg skjekker opp på statsa mine så er de faen ikke der...

Lenke til kommentar

Jeg prøver å registrere cd-keyen min for å spille online, men jeg får bare beskjed om at den ikke kan logge inn etter at jeg har skrevet inn nøkkelen.

Jeg vet at jeg har skrevet rett når jeg logger inn, da det går helt fint på battlefield.com, dessuten fungerer det også helt fint på alle andre EA sider.

Hva skal jeg gjøre?

 

tror forresten singleplayeren er noe av det kjedeligste jeg har vært borti.

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Jeg prøver å registrere cd-keyen min for å spille online, men jeg får bare beskjed om at den ikke kan logge inn etter at jeg har skrevet inn nøkkelen.

Jeg vet at jeg har skrevet rett når jeg logger inn, da det går helt fint på battlefield.com, dessuten fungerer det også helt fint på alle andre EA sider.

Hva skal jeg gjøre?

 

tror forresten singleplayeren er noe av det kjedeligste jeg har vært borti.

 

Synes singleplayeren er bra, sett bort i fra første "oppdrag". Ble faktisk veldig skuffet da spillet plutselig var over, og gleder meg til å bekjempe Ruski Ruski på "hjemmebane" ;)

 

Forøvrig kan jeg ikke hjelpe deg med innloggingssystemet siden jeg holder meg til boxen :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...