Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Jeg spiller i en norsk legion kalt Guardian Force som har rundt 50 medlemmer, hvor ca halvparten logger på daglig. Ikke vært med så lenge, men alle virker hyggelige og det er alltid noe pvp eller grupper på gang, så kan lett anbefale den. PM Singularity ingame for mer info. (vi spiller på Perento)

 

Hvilke side er du?

Asmo eller Elysux

 

Er med på å starte et guild hvis det skulle være aktuelt.

Må bare bli ferdig med Borderlands først, ellers har jeg greit med tid.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller i en norsk legion kalt Guardian Force som har rundt 50 medlemmer, hvor ca halvparten logger på daglig. Ikke vært med så lenge, men alle virker hyggelige og det er alltid noe pvp eller grupper på gang, så kan lett anbefale den. PM Singularity ingame for mer info. (vi spiller på Perento)

 

Hvilke side er du?

Asmo eller Elysux

 

Er med på å starte et guild hvis det skulle være aktuelt.

Må bare bli ferdig med Borderlands først, ellers har jeg greit med tid.

 

Bare å sjekk aiononline.com det. GF er Elyos.

Endret av topher
Lenke til kommentar

Aion rykter på Aionsource

http://www.aionsource.com/forum/showthread.php?p=2075276#post2075276

 

Level Cap will be lvl 55;

Talent System (New): From lvl50, players can get one point per level;

New weapons and corresponding skills, each class will have about 3 new skills;

New Guild Skill for Guild Leader only;

New Maps for Elyos and Asmodians;

New Abyss map on the ground;

New lvl 60 Manastone;

New Instance: Alatr in the Water(Translated from Chinese)

New 24 people Guild Raid

 

EDIT: Som sagt rykter. Mulig Februar release KOR. Ingen info om vestlig release.

Endret av Kattemat
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei hei folkens, endlig fått startet å spille aion igjen etter ett langt opphold pga. eksamer,jobb og dame men nå er jeg tilbake igjen :)

 

 

Her om dagen satt jeg å spillte litt, og begynte å snakke med noen norske på perento som jeg spillt med før. Kom til å tenke på at det snart skal bli mulig å bytte server med karakterene dinne.

 

Så lurer da på om de norske spillerne på de forskjeldige serverne kunne tenke å samle seg på en server, samme om det er asmo eller elyo. Hadde vært fett spesielt om det er noen norske legions der ute på de forskjeldige serverne.

Så hva trur dere? Noe dere kunne tenkt å gjort, bytte server for å spille sammen med flere norske?

 

Si din mening her om du har noen, send gjærne beskjeden videre til andre norske dere vet om på de forskjeldige serverne :)

 

 

For min del er dette noe jeg gjærne kunne tenkt meg å gjøre, har for tia ikke noe legion så alt hadde vært bedre :)

Så lenge servern det eventuelt blir byttet til er nogen lunde full og ikke tom :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er åpen for det. Kommer litt an på hvordan min Legion går sånn sett. Er litt mer interessert i en Legion som gjør litt og er noenlunde seriøs.

 

Hei, litt off topic, men jeg lurte på om noen av dere har muligheten og gi meg en trial key for Aion, har lyst å teste det før jeg kjøper det. Hvilken servere befinner dere seg på?

 

På forhånd takk:-)

Lenke til kommentar

Jeg har en acc om noen er villig til å kjøpe låne den litt mot at de betaler sub, seff jeg bruker den ikke å kommer nok ikke til å re opne den igjen ettersom jeg har mista helt gløden av det og alle mine kompiser har slutta å spille spillet.. Send med en mail her eller noe for å få key har en 30 cleric og en 18 ranger på elyos og en 23 asmo SM. Om noen er keen si ifra;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser du er i Flawless Topher, gir du meg en liten update ossen det er der når du har fått vært der litt. Er litt opptatt noen dager så får ikke vært på men joiner hvis det er nogen lunde aktivitet der :)

 

Beklager, holdt på med mye studier og motivasjonssøknad + har faktisk ikke spilt Aion siden februar ettersom jeg cappa det i desember og man går fort lei endgame, spesielt når alle andre i din legion er maks lvl 30 haha. Men du skal vite at Flawless er en kjempegrei helnorsk legion med mange artige mennesker, så vet du det. Og nå har de fleste av dem begynt å nå lvl 50 også.

Lenke til kommentar

Ragnarok er en skandinavisk Elyos guild på Perento.

 

Vi rekruterer fortsatt spillere i lvl 20+, alder 18+, alle klasser er velkommene, men vi trenger flere chanter's

 

Les mer og søk gjerne under Aion delen av: forum.rr-guild.com

 

De fleste i RR er casual gamers, men vi er også noen som kanskje spiller litt for mye:D. Vi er skandinaviske, men har stort sett bare nordmenn akkurat nå samt noen utrolige hyggelige dansker

 

Ragnarok rank @ Perento

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...