Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Om e-posten er gyldig er jeg usikker på (lenken stemmer). Det tryggeste er vel å besøke siden uten å følge noen lenker som du trykker på. Logg inn med master-kontoen din og sjekk/bekreft at dette er tilfelle.

 

Lenken i posten hans er rett, fordi det er en copy-pasta av teksten i eposten.

 

I eposten derimot kan det stå en tekst men være en annen lenke. (http://www.seucre-ncsoft.com/)

 

Den er heldigvis blokkert av Mozilla Phishing and Malware Protection :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil helt sikkert tru detter er lureri, har vært veldig mye av konto rapping i det siste pga. at folk er dumme nokk til å følge linker de får på mail og gir fra seg login og pw.

 

Hvis du vil være helt sikker går du til ncsoft sinne sider HER og sender dem en mail derifra og spør om det er ekte eller ikke.

 

Men vil nokk tru du får svar om at dette er spam og at du ikke må følge linken.

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Ja, får sende de en epost og sjekke, men med tanke på at jeg bare har vert inne kontoen min i 10 minutter den siste måneden og ikke har snakket med noen in-game så lurer jeg på hva jeg eventuelt skal ha gjort som er ulovlig. Men får si ifra til NCSoft, så de kan varsle om eposten ihvertfall.

Lenke til kommentar

Om e-posten er gyldig er jeg usikker på (lenken stemmer). Det tryggeste er vel å besøke siden uten å følge noen lenker som du trykker på. Logg inn med master-kontoen din og sjekk/bekreft at dette er tilfelle.

 

Lenken i posten hans er rett, fordi det er en copy-pasta av teksten i eposten.

 

I eposten derimot kan det stå en tekst men være en annen lenke. (http://www.seucre-ncsoft.com/)

 

Den er heldigvis blokkert av Mozilla Phishing and Malware Protection :)

Ah. Jeg trodde det bare var en skrivefeil fra hans side. Da er det bare å slette e-posten og glemme det hele. Tror ikke det hjelper å si ifra til NCsoft. De har gitt en del varsel den siste tiden om dette.

 

Men godt du sjekker uansett hvor skeptisk du er (OP). Ikke alle er så kritisk som du - dessverre.

 

 

 

Lenke til kommentar
Greetings Daevas,

 

 

 

Who’s ready for another Double Experience Weekend?! That’s right! It’s time to once again stock up on caffeinated products in preparation for a weekend without sleep. This Friday, January 22nd, at 7:00 p.m GMT, we will enable double experience on all European servers. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 7:00 a.m. GMT.

 

 

 

Clear your schedule and get yourself ready for some double experience goodness! J

 

 

 

-The Aion Community Team

 

Hurra! Da kan jeg sikkert gå fra 34-36 om jeg virkelig gidder å spille Aion hele helga ;O Kanskje mer?

Lenke til kommentar

Glad lvl 50 her. Er vel Perento det er flest skandinavere på. Testet ut helnorske legions for noen måneder siden, dessverre var det ingenting å skryte av. Vet ikke hvordan det står til med norske legions om dagen men send meg gjerne PM hvis noen har lyst til å starte en på Perento. Eller legg igjen beskjed nederst på denne siden: http://uk.aiononline.com/characters/Perento/Topher

 

Edit: Legion på en annen server går vel også ann ettersom server transfer kommer snart. Send meg gjerne PM hvis noen vil starte noe sammen.

Endret av topher
Lenke til kommentar

Glad lvl 50 her. Er vel Perento det er flest skandinavere på. Testet ut helnorske legions for noen måneder siden, dessverre var det ingenting å skryte av. Vet ikke hvordan det står til med norske legions om dagen men send meg gjerne PM hvis noen har lyst til å starte en på Perento. Eller legg igjen beskjed nederst på denne siden: http://uk.aiononline.com/characters/Perento/Topher

 

Edit: Legion på en annen server går vel også ann ettersom server transfer kommer snart. Send meg gjerne PM hvis noen vil starte noe sammen.

 

Trur nokk at alle de helnorske guilds, er i vært fall ingen store igjen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller i en norsk legion kalt Guardian Force som har rundt 50 medlemmer, hvor ca halvparten logger på daglig. Ikke vært med så lenge, men alle virker hyggelige og det er alltid noe pvp eller grupper på gang, så kan lett anbefale den. PM Singularity ingame for mer info. (vi spiller på Perento)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...