Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Laster ned en 4gb patch for Aion nå.

 

Har en asmo cleric som jeg tenkte jeg skulle fortsette å spille, men sist jeg sjekket var den på "feil" server i forhold til resten av dere.

 

Jeg har feil faction på begge serverne :p

 

Edit: Spillet var ferdig oppdatert når jeg våknet i dag... Men!...

Jeg husker ikke passordet til Aion kontoen, så jeg får ikke endret det inne på master account.

Har sendt en mail til support. Har ventet over 4 timer på svar.

Noen som har erfaring med NCSoft support?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig dårlig support hos NCsoft.

 

Sendte mail til de i går kl. 09:00 på morgenen. Hadde valgt account issue som kategori på skjemaet.

kl. 20:14 får jeg mail fra en GM. Han skriver at han har videresendt meg til account department.

 

Nå er kl. 15:30 på dag 2.. fortsatt ikke noe svar.

 

Funcom er kjent for lange ventetider... men dette overgår alt..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan er livet i spillet om dagen?

Jeg spiller mer i rykk og napp, så jeg er ikke så oppdatert på hva som skjer i verdenen. Men det er alltid krig i Abyss om fortene. Og mer blir det når Balaur blir tilgjengelig.

 

Tegn på at spillet går dårlig??

Ikke nødvendigvis. Heller er resultat av at de la til for mange servere i starten og optimaliserer nå antallet for å redusere unødvendige driftkostnader.

 

 

 

 

I dag blir det sammenslåing av serverne forresten. Utsatt en uke. Kommer til å spille litt i kveld for å se litt forskjell.

 

 

 

Lenke til kommentar

Da har vi fått release date for Assault On Balaurea expansion pack, og det blir 7. September. Til de som ikke har fått med dere dette så er den gratis :)

 

Inneholder blant annet nye områder (inkl ground abyss som mange har savnet), lvl 55 cap, nye instance's, nye soloable instance's og masse mer content som jeg vet mange har savnet

 

Release info:

http://uk.aiononline.com/board/notices/view?articleID=756&page=

 

Initial patch notes

http://powerwiki.na.aiononline.com/aion/Korean+PTS:+Initial+2.0+Patch+Notes

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar

Send meg en PM med mailadresse så skal jeg sende en.

 

Litt info om begrensningene der

 

Are there any limitations on the Aion demo serial codes?

 

Yes, Aion demo accounts are good for three days, five hours, or level 7, whichever is reached first. At that point, the Aion demo account expires. All of the character information and progress is retained so that a player can continue the adventure when he or she upgrades to a standard Aion account.

 

To upgrade an Aion demo account to the standard game (to buy Aion), go to the Aion section of the NCsoft Store, or purchase a retail box at one of our partner retailers.

 

 

 

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe Aion. Hvilken server spiller dere på? Og forresten lurer jeg på hvilken class jeg skal spille. Soccerer,spiritmaster eller chanter

 

Perento er nok den serveren med mest nordmenn på atm :)

 

Sorc eller chanter er nok de klassene som er raskest å levle,

Lenke til kommentar

Hvordan er det på perento asmo side for dagen? Vurderer å stikke innom der for å se om engen er grønnere der :whistle:

 

Eller blir det samma som spatalos at man må nesten gå ely for å ikke irritere seg over zergrush?

 

Vel, asmo tok Divine fortress på perento i går så asmos kan ikke klage!

 

Men vi ga de en fair fight, og tok igjen med å ta 3 upper forts :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...