Gå til innhold

Velkommen, kjære leser


Anbefalte innlegg

Men Gamer har ikke en mulighet for at du kan donere.

 

Du går i butikken for å kjøpe melk, og tar kun med bankkortet. Når du kommer i kassen viser det seg at butikken kun tar kontanter. Du gidder jo ikke kontanter, kun kort, men varen vil du fremdeles ha. Tar du med deg melken?

 

Selvfølgelig ikke. Jeg er nemlig laktoseintollerant og ville aldri handlet melk i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink.

Lenke til kommentar
Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink.

Kanskje få opp en post/tråd med oppfrodring til nettopp dette og med noe som viser hvordan man skrur det av for Gamer.

Lenke til kommentar
Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter.

Får Gamer.no inntekter etter visninger eller etter klikk? For å deaktivere adblock hjelper jo ikke om man i så fall aldri klikker på dem.

Lenke til kommentar
Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink.

Slapp av. De er i whitelist allerede.

Lenke til kommentar

Til de som foreslo Adbloc, så kan jeg opplyse om at jeg allerede benytter meg av den.

 

Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink.

 

Det forutsetter jo som nevnt at de får betalt pr. visning, og ikke pr. klikk. Jeg kan godt være med på å deaktivere adblock for gamer.no, men det forutsetter at ikke reklamen blir like framtredende som på Tek nettverket. Det betyr i praksis at det ikke må være reklame mellom artiklene på forsiden. Heller ikke reklame som stykker opp en artikkel. I praksis vil jeg synes det er greit dersom forsiden blir seende ut slik den gjør nå, men med reklame til høyre og til venstre.

 

Kunne godt sett at gamer.no tok noen steg tilbake, og ble mer slik ting var før. Mer slik det gamle nettverket var før det ble for komers.

 

Det har vært en knallstart på siden. Mange artikler. Det er veldig positivt. Får håpe det fortsetter.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...