Gå til innhold

MUSE fans, unite!


L1234567890

Album  

11 stemmer

  1. 1. Hvilket album er MUSE sitt beste hittil?

    • Showbiz
      0
    • Origin Of Symmetry
      5
    • Absolution
      2
    • Black Holes And Revelations
      1
    • The Resistance
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og når vi er inne på temaet så heter den norske rap-gruppen Paperboys "The Paperboys" og de er i følge Spotify et kandisk band som blander "bluegrass, folk-pop and celtic music to create distinctive and rollicking style which they dubbed stomp." :huh:

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tja, jeg foretrekker nå fortsatt Black Holes + Resistance best jeg!

De har gått over fra den veldig pregete alternative rocken til en litt mer raffinert rock/pop, noe jeg foretrekker. Er ikke så glad i "støy" i musikken!

 

skal sies at Butterflies And Hurricanes, Hysteria og Time is running out er blant favorittene, så Absolution er jo absoultt ikke ille når jeg tenker meg om, men mener likevel det samme.

 

Edit: Men jeg tror faktisk ikke jeg liker en eneste av Showbiz/Origin of symmetry sangene.. Har hørt lite på de så det er muligens en grunn.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg syntes Origin of Symmetry har veldig mange gode sanger, Citizen Erased og Space Dementia må være favorittene mine fra dem. Jeg har veldig få sanger jeg virkelig liker fra Showbiz, men har ingenting imot at en av dem kommer opp på shuffle. Absolution skal vel sies å være mitt favorittalbum, som også var det første albumet jeg kjøpte av dem. Husker jeg hørte Thoughts of a Dying Atheist noen dager før albumet kom ut i norske butikker, og da var jeg evig bundet til musikken deres.

Lenke til kommentar

For meg er det beste albumet deres Origin of Symmetry. Bliss, Citizen Erased, Plug In Baby, coveren av Feeling Good og min favorittsang av dem, New Born, er blant sangene som gjør dette albumet til min personlige MUSE-favoritt. Men jeg liker da de andre albumene også.

 

Setter opp en avstemning, jeg, på favorittalbum.

 

EDIT: Valgte å ikke legget til Hullabaloo eller HAARP, da dette er live DVD-er, og det er vel mer interessant hvilket album som har de beste sangene, ikke hvilket de spilte best live på. Men om dere er imot meg, si ifra.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...