Gå til innhold

MUSE fans, unite!


L1234567890

Album  

11 stemmer

  1. 1. Hvilket album er MUSE sitt beste hittil?

    • Showbiz
      0
    • Origin Of Symmetry
      5
    • Absolution
      2
    • Black Holes And Revelations
      1
    • The Resistance
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Glemte helt at jeg hadde spotify, så skulle sette noe på *host*nedlastning*host*, bladde igjennom fanene. "ojsann, jeg har jo spotify"

 

Nå hører jeg på Supermassive blackhole eller noe :)

 

edit: den har jeg jo hørt før..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Liker i alle fall "Supermassive blackhole", er det den som er på GH: 3? Hvis ikke så liker jeg to sanger ^_^

Er kun Knights of Cydonia som er på Guitar Hero 3.

 

@ Ze Curly: Hvis man liker deres siste album bør man like de to foregående (Absolution og Origin of Symmetry). For de er veldig mye bedre enn siste platen, synes jeg. Men det er selvsagt helt individuelt. Showbiz-albumet er av en helt annen karakter enn de nye albumene, og kunne nesten vært fra et annet band. Det er ingen garanti for at man vil like Showbiz, selv om man liker de tre nyeste albumene.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Liker i alle fall "Supermassive blackhole", er det den som er på GH: 3? Hvis ikke så liker jeg to sanger ^_^

Er kun Knights of Cydonia som er på Guitar Hero 3.

 

@ Ze Curly: Hvis man liker deres siste album bør man like de to foregående (Absolution og Origin of Symmetry). For de er veldig mye bedre enn siste platen, synes jeg. Men det er selvsagt helt individuelt. Showbiz-albumet er av en helt annen karakter enn de nye albumene, og kunne nesten vært fra et annet band. Det er ingen garanti for at man vil like Showbiz, selv om man liker de tre nyeste albumene.

 

Hvis du har Playstation 3 eller Xbox 360 kan du laste ned MUSE pakken. Der er Supermassive Blackhole

Lenke til kommentar

Muse er det desidert beste bande jeg vet om :) Gleder meg sinnsykt til det nye albumet deres.

 

As of February 2, 2009 Muse has already made it into the studio and begun recording at least one song for their upcoming album. On microcuts.net, a news headline has stated that the album is slated for a September 2009 release, and a new tour of France, and most probably Europe is to follow in the fall.
Endret av Fenix
Lenke til kommentar
Muse er det desidert beste banet jeg vet om :) Gleder meg sinnsykt til det nye albumet deres.

 

As of February 2, 2009 Muse has already made it into the studio and begun recording at least one song for their upcoming album. On microcuts.net, a news headline has stated that the album is slated for a September 2009 release, and a new tour of France, and most probably Europe is to follow in the fall.

 

Eg og. Dei har sagt at det skal vere det beste albumet deres :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

De skal ha en ny turne dette året :love:

 

On March 24, 2009, the band's website made an official announcement that they will be going on tour in the autumn. "We are pleased to confirm that Muse will be touring in the UK, Europe and North America this autumn. Full details on the UK and European dates will be announced soon, but for now we can confirm that the the band will be special guests to U2 at a number of their North American shows this September including New York on September 24th. The remaining U2 dates will be announced in the coming weeks." [45] They are confirmed for the Atlanta show on October, 6th at the Georgia Dome. Tampa is also confirmed as Muse are special guests to U2 for the October 9th concert at Raymond James Stadium, the only concert date in Florida for the U2 360º Tour.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...