Gå til innhold

MUSE fans, unite!


L1234567890

Album  

11 stemmer

  1. 1. Hvilket album er MUSE sitt beste hittil?

    • Showbiz
      0
    • Origin Of Symmetry
      5
    • Absolution
      2
    • Black Holes And Revelations
      1
    • The Resistance
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"MUSE fans, unite!" kunne vært en grei tittel.

Tingen er, "MUSE" skriver navnet sitt med store bokstaver, noe som er et lite kjennetegn hos MUSE.

Føler heller at første post ikke er så utfyllende at det gjør noe. :p

 

Selv hører jeg mye på MUSE, har noen av albumene selv. Personlig liker jeg Black Holes And Revelations og Showbiz.

Har hørt de andre albumene, men har aldri likt them nok til å kjøpe dem. Men lurer på om jeg kanskje skal fullføre samlinga.

 

Edit: Haha. :p Emnetittelen ble endra igjen. Tydligvis er moderatorene aktive i det minste. ;) Et godt tegn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvilket album burde jeg kjøpe først? Har ikke hørt på MUSE før.

Absolution bør du kjøpe først, så Black Holes And Revelations. Det mener nå iallefall jeg.

De har ett veldig bra live album som heter: HAARP

Lenke til kommentar

MUSE er et bra band ja. Første platen jeg hørte var Showbiz for mange herrens år siden. Den gangen falt ikke albumet og dermed bandet helt i smak. Men så hørte jeg jo på ting som Nightwish, System of a Down, Offspring og andre lignende ting. Jeg kan ikke si jeg er veldig stolt nå i ettertid, men folk skal få ha sin musikksmak, og det var den smaken jeg hadde tilbake i tiden. En del år senere kom jeg over albumet Absolution, og da hadde jeg helt glemt bandet siden jeg hørte dem for første gang. Albumet falt veldig godt i smak, og etter kort tid var både Absolution og Origin of Symmetry handlet inn. Etterhvert har jeg også begynt å like Showbiz. Black Holes and Revelations var ikke det helt store i mine øyne. Et litt kjedelig album egentlig, men det er noen fornøyelige sanger på det albumet også.

 

Så min anbefalte rekkefølge for platekjøp:

 

1. Absolution

2. Origin of Symmetry

3. Showbiz

4. Black Holes and Revelations

 

Har enda ikke fått sjekket ut HAARP-dvden. Det må vel gjøres en eller annen gang. Skjønt jeg har aldri helt sett det store i å se live-opptredener på tv-skjermen. Men siden det tross alt er et av mine favorittband bør jeg vel gjøre det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...