Gå til innhold

Hvor gammel er du?


Habitats

Alderen din  

3 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du?

    • Under 13
      4
    • 13
      6
    • 14
      16
    • 15
      19
    • 16
      29
    • 17
      36
    • 18
      35
    • 19
      27
    • 20
      20
    • 21
      22
    • 22
      23
    • 23
      15
    • 24
      11
    • 25
      5
    • 26+
      39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15 her. Bruker smileyer som en og formulerer meg som en, men prøver å unngå for mange skrivefeil og personsangrep. ^_^

 

Edit: Jeg er litt overrasket over at gjennomsnittsalderen ikke er høyere. Den som satte opp pollen kunne ihvertfall tatt opp til 30+ for å få det mer nøyaktig, ser det ut som.

Lenke til kommentar

Jeg er 28 og havner dermed i samme kategori som pensjonistene og de som er 100+...

 

Heldigvis er det mange av oss, kategorien 26+ leder jo avstemmingen, kanskje vi på 26+ en dag kupper forumet og klarer å kvitte oss med fjortisspråk, orddelingsfeil, "hvordan PC skal jeg kjøpe" og lignende tåpeligheter.

 

Foreløpig er jeg imidlertid forsiktig optimistisk, og har ingen umiddelbare kupplaner. Husk å lese bøker unger!

Lenke til kommentar
Må si man føler seg litt eldre når man hører folk på 20 år omtaler sin egen alder som gamlehjemmet selv..

 

Angående dette, en venninne av meg hadde en artig tankerekke en dag. Det var da det første året på videregående gikk mot slutt, og ferien før 2. klasse nærmet seg med stormskritt.

 

"Oh shit, når vi begynner i andre går vi straks i tredje, og da er vi nesten 20, da nærmer det seg 30, og da kan vi bare dø. Med mindre vi tar facelift."

 

Ledd godt av den i ettertid. Verste er at hun nesten mente det helt seriøst. Noen som vil vedde på hårfarge? :p

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Må si man føler seg litt eldre når man hører folk på 20 år omtaler sin egen alder som gamlehjemmet selv..

 

Angående dette, en venninne av meg hadde en artig tankerekke en dag. Det var da det første året på videregående gikk mot slutt, og ferien før 2. klasse nærmet seg med stormskritt.

 

"Oh shit, når vi begynner i andre går vi straks i tredje, og da er vi nesten 20, da nærmer det seg 30, og da kan vi bare dø. Med mindre vi tar facelift."

 

Ledd godt av den i ettertid. Verste er at hun nesten mente det helt seriøst. Noen som vil vedde på hårfarge? :p

Hårfarge? Jeg kjenner en (les: èn) blondine som er kinderegg i hodet, men jeg får vel gjette blond? ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...