Gå til innhold

Spill du IKKE burde kjøpe til Wii


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bomberman land, fant det billig og hadde ikke sjekket ut noe på forhånd.. Håpet jo at det skulle være rimelig likt som de gamle på snes, siden vi i venneflokken har hatt utallige timer med det på ps2 emulator+multitap! :p Men, jeg fikk bare masse dårlige minispill.. og ikke noe av gamle sorten som jeg så iallefall..

Lenke til kommentar

Jeg synes The legends of zelda: Twilight princess var sånn midt på treet egentlig... Men ble fort kjedelig og irriterende...

Begrunnelse:

Handling:

Jeg synes handlingen var bra men alt for rotete... Begynte nesten å skrive ned :/

Farger:

Fargene var triste, matte og mørke nesten hele tiden... Du får ondt i øynene ac å se på lenge...

Bossene:

Bossene var ALTFOR lette i forhold til andre deler av spillet... Jeg hadde faktisk mer problemer med å få tak i den kurven fra apen i begynnelsen i med å slå den siste bossen...

Lysgudene:

Det var DRITKJEDELIG å gå rundt å samle de ******* lystårene, og i tilleg måtte eg drepe de først og gjenta det samme tre ganger!

Ulv, menneske, ulv, menneske:

Sinnsykt irriterende å måtte endre mellom ulv og menneske hele tiden !!

Endret av hosjkornæsj
Lenke til kommentar
Spill jeg fraråder deg å kjøpe:

- The Simpsons Game, Umulig å kontrollere kamera og spillet blir veldig uengasjerende etterhvert.

 

Synes selv at Simpsons Game ikke var så værst. Ja, kameraet var forferdelig, men eller var det ganske gøy. Kan ha noe med at jeg er ganske Simpsons-fan fra før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan innrømme at det er litt morsomt til å begynne med, men etter hvert tar frustrasjonen overhånd pga alle bugsene. Dette er et spill man låner for en helg, så kan man sitte igjen med følelsen av at det var ganske morsomt.

 

Min anbefaling er å vente til Tiger 2010. EA Sports har allerede annonsert at de vil ta i bruk MotionPlus i Wii-versjonen av sitt kommende tennisspill, The Slams, så da er det vel sannsynlig at de også gjør det i Tiger 2010. Hvis vi får skikkelig 1:1-sving på kølla, og at bugsene fra 09 er borte, da får vi et veldig morsomt golfspill!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du ikke er Zelda-fan, så bør du kanskje ligge unna Twilight Princess. Føles veldig gammeldags, noe som sikkert er sjarm dersom du liker serien, men som kan drepe spillelysten for andre.

 

Noen som har erfaring med Resident Evil: The Umbrella Chronicles? Fått ganske blandet kritikk rundt omkring. Har bare spilt Resi4, så kunne vært interessant å oppleve (litt?) av historien i de tidligere spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...