Gå til innhold

Spill du IKKE burde kjøpe til Wii


Anbefalte innlegg

Som mange vet finnes det enormt med drittspill til Wii.

Er mange spill som ved første øyekast ser rimelig OK ut, men ofte skjønner man fort hvorfor man aldri har hørt om spillet.

 

Syns derfor at folk kan komme med advarsler mot spill som de selv har gått i fellen og brukt penger på.

En regel bør være at man ikke fraråder folk å kjøpe spill som ER bra, men som man ikke har sansen for.

EKS: Metroid Prime 3, likte ikke spillet, men skjønner hvorfor andre liker det.

 

Spill jeg fraråder deg å kjøpe:

- The Simpsons Game, Umulig å kontrollere kamera og spillet blir veldig uengasjerende etterhvert.

- Super Paper Mario, desidert det dårligste Mariospillet jeg har prøvd. Bra humor, men slett gameplay.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må være noe med det dummeste jeg har hørt, Super Paper Mario og Metroid Prime 3 var to fatastiske Wii spill, i hvertfall sammenlignet med de mange idiotiske " Wii family party!" eller " Beach Sports Wii!". Metroid Prime 3 var en flott avslutning på Prime trilogien og kontrollen satt som et skudd, grafikken var også temmelig pen må jeg si. Super Paper Mario var også et bra steg fremover for serien der de forsetter med den sære humoren og det tradisjonelle turbaserte rpg systemet og hvis du likte paper mario til GC vil du grantert elske dette.

 

det finnes mange tusen verre eksempler en de du nevner her

Lenke til kommentar
Må være noe med det dummeste jeg har hørt, Super Paper Mario og Metroid Prime 3 var to fatastiske Wii spill, i hvertfall sammenlignet med de mange idiotiske " Wii family party!" eller " Beach Sports Wii!". Metroid Prime 3 var en flott avslutning på Prime trilogien og kontrollen satt som et skudd, grafikken var også temmelig pen må jeg si. Super Paper Mario var også et bra steg fremover for serien der de forsetter med den sære humoren og det tradisjonelle turbaserte rpg systemet og hvis du likte paper mario til GC vil du grantert elske dette.

 

det finnes mange tusen verre eksempler en de du nevner her

Hvis du leser en gang til bruker jeg Metroid Prime 3 som et eksempel på et spill som er bra, men som jeg ikke har sansen for, noe helt annet altså.

Jeg eier uansett ikke så veldig mange spill til Wii, og unngår stort sett å kjøpe veldig dårlige spill, kanskje derfor jeg ikke har mange eksempler å komme med, hvertfall ikke som jeg har personlig erfaring med ;)

Lenke til kommentar
Må være noe med det dummeste jeg har hørt, Super Paper Mario og Metroid Prime 3 var to fatastiske Wii spill, i hvertfall sammenlignet med de mange idiotiske " Wii family party!" eller " Beach Sports Wii!". Metroid Prime 3 var en flott avslutning på Prime trilogien og kontrollen satt som et skudd, grafikken var også temmelig pen må jeg si. Super Paper Mario var også et bra steg fremover for serien der de forsetter med den sære humoren og det tradisjonelle turbaserte rpg systemet og hvis du likte paper mario til GC vil du grantert elske dette.

 

det finnes mange tusen verre eksempler en de du nevner her

 

Det hørtes bedre ut. Da må det kanskje plukkes opp allikevel. Tjohei! :D

Lenke til kommentar

Ja, tror nok jeg støtter meg til No More Heroes. Det var litt gøy i begynnelsen, men alt etter første level var det for dårlig. Å kjøre rundt å gjøre repetetive småspill er ikke så veldig artig...

 

Og - om man forventer Super Mario Galaxy eller Super Mario World når man kjøper Super Paper Mario - klart man blir skuffa! Men så er det ikke meningen at de skal konkurrere heller. Super Paper Mario er og blir et RPG-spill, mens Galaxy og World er platformspill. :)

Lenke til kommentar

Kanskje lettere å si spill du anbefaler? For det er ekstremt mye søppel ute å går til Wii. Eller vil du at vi skal nevne spill som har fått bra karakter, men som du ikke likte?

 

I så fall, Okami var greit, men litt slett platforming og combat, + puzzlesolving som ikke krever så mye av deg i forhold til zelda, gjorde at jeg ikke synes det var så "sykt" bra som anmelderne sier. For all del, det er veldig stort, har imponerende grafikk, og har spennende historie. Så det er ikke et dårlig spill egentlig. Men jeg kjedet meg litt av og til.

 

Synes også at super mario galaxy kan bli litt repeterende etterhvert. Var også litt for lineært for min smak og litt tynn historie (jeg snakket med alle jeg kunne, men de fortalte bare ting som hvordan jeg hoppet osv). Men det har veldig tøff musikk og fantastisk grafikk, er originalt, og har egentlig ganske stor variasjon. Likevel føltes det litt grind for meg. Er nok verdt kjøp though.

Lenke til kommentar

Wario Land: Shake It! var også en stor skuffelse for meg. Jeg likte til gjengjeld Paper Mario og fikk masse god underholdning ut av det. Men kanskje de som ikke liker paper mario vil like wario land da det er mer ren plattform. Jeg fikk bare ingen glede av det, det var alt for vanskelig å fullføre oppdragene inne i brettene, det var ingen spesiell belønning for å bruke tusen forsøk på å klare de, og variasjonen i brettene var for liten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...