Gå til innhold

hva kan man putte i signaturen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

husker jeg fikk pryl fordi jeg hadde en annonse i signaturen min som lød noe sånt som, "nes maskin ønskes kjøpt". kan jeg putte den tilbake i signaturen min her? eller blir det pryl på nytt :p

ps, håper bilder blir forbudt i signaturen, syntes dt blir mye finere uten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stemmer for at vi beholder diskusjons' signaturreglement. Maks 4 linjer, ingen bilder, og ikke noe kjøp og salg.

Det blir nok lignende regler når det gjelder sign, ja.

Skrevet

Bilder og en begrenset størrelse/lengde er absolutt å foretrekke synes jeg. Har sett et par andre fora hvor signaturene sikkert utgjør 70% av hele skjermarealet når jeg leser i forumet. Det er innleggene og innholdet som burde være i fokus. Blir fort irriterende og slitsomt når man må lete seg igjennom et hav av tekst og bilder for å finne hva folk faktisk skriver i innleggene sine. :)

Skrevet

Kan gjerne låse skriftstørrelse i signaturen til 1 (i den size-velgerens skala) for min del.

... Jeg lurer imidlertid litt på hvorfor jeg ikke får lov til å bruke BBCode-tags som [ b] uten å ha med size-tag også.

Skrevet

Sett opp en poll om det er delte meninger, noe det alltid er, så lar man rettferdigheten bestemme.

Personlig foretrekker jeg reglene for signatur slik de er på Diskusjon.no og tviholder på den gode gamle formelen. Bilder og flashy objekter i signatur er not-not, uinteressant og unødvendig.

Skrevet

Pixl sin signatur er et godt eksempel på at regler mot -taggen burde innføres.

Red.: Ser at han gjorde den litt mer behagelig for øyet nå. Men uansett; 4 linjer, 0 bilder, 0 overdreven tekststørrelse.

Skrevet

Ctrl-C, Ctrl-V av retningslinjer og nettikette frå diskusjon.no foreløpig så er det god saus. Kan eventuelt modifiserast seinare. Dei fleste brukarane kjem frå diskusjon.no og er vandt til reglane som finnes der.

• Opprett ny...