Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er jeg syk da. Faen.

Hver gang jeg drar ut om morgenen skulle jeg ønske jeg var syk så jeg kunne holdt meg hjemme, og så motsatt andre veien :blink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her selvsagt! Så har man muligheten til å referere til handlingen i Siste Ordet v1 når kidsa henger i Siste Ordet 7 om noen år frem i tid.
Du glemmer at vi selvsagt må miste Siste Ordet 2 i en "teknisk svikt" ^_^
Skrevet
Du glemmer at vi selvsagt må miste Siste Ordet 2 i en "teknisk svikt" ^_^
Godt poeng! Så var det bare å finne en teknisk ansvarlig med pølsefingre som kan kludre det til når den tid kommer. ;)
Skrevet
Hei folkens! :love:

Jeg har savna dere!

Tro meg, vi har savnet deg også! Nei, vent. Hvem var nå du igjen? Hehe, neida. Velkommen tilbake folkens. Flott å se at så mange har registrert seg allerede, blir bra dette her ;)

Skrevet
Eplefe. ^_^ Kan du si noe om hvorfor du ble bannet på diskusjon.no?
Tredobbelt personangrep, visstnok. Jeg er fullstendig uenig i to av dem, da. Det tredje kunne jeg gått med på å få en måneds tid for, men KVTL gikk totalt PMS på meg. :p
Skrevet
Jeg er fullstendig uenig i to av dem, da.

Ta det opp med en admin? Er vel ikke sånn kjempe gøy å gå rundt med advarsler for ting man mener man ikke har gjort?

Skrevet

Ikke en eneste warn på meg heller, hverken her eller på Diskusjon.no ^_^

Er kanskje ikke så rart da, i og med at jeg ikke har som hobby å drive med moraldrap. (Som Lakus så fint kaldte det.)

Skrevet

Nå har jeg snart 9500 innlegg der, og mange av dem er av ganske frekk karakter. ^_^

Men vi må fikse forumet slik at den blir mer velkommen for oss alle andre som ikke er gamere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...