Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mine kunnskaper på dette området begrenser seg dessverre til at jeg vet lite vanning eller for mye vanning fører til bladmangel.

 

 

Har ett par planter i heimen som sliter også, prøvd det meste.. men tror de ikke får godt nok lys. Men jeg liker dempet belysning og litt kosesteming best, ser litt bedre hva som skjer på tv'en da :p

Lenke til kommentar
Elegant og brutalt sannhetsfyllt forklaring. Love it.
Problemet er at jeg ikke aner hvor mye vann den skal ha. Prøblemene begynte etter at jeg plantet den om til en større potte, en operasjon som visstnok ofte skaper problemer. Planten skal vistnok ha mye vann, men den skal tørke ut mellom hver vanning. Er en pachira aquatica forresten.
Lenke til kommentar
Noen som har peil på planter og botanikk? Har en plante her som mister blader..

Hold den unna sterk varme, mange har de altfor nær ovner nå i kulden, og heller unna steder der blir kalde trekk. Pass på at den får litt lys ihvertfall, er ikke mye lys nå om vinteren så sørg å ha den ett sted der det er godt belyst. vanning og slik burde stå på planten, gjødsling vet jeg lite om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Siste ordet 1 måtte jo komme. Vel, det skal bli hyggelig å prate med forumfolket. Og for guds skyld. Ikke la det bli som på diskusjon.no hvor halvparten av SO-gjengen sluttet å poste bare det kom et grønt nick inn i tråden. Det var irriterende. :\

 

OMG, mod! GTFO!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...