Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, litt vanskelig å forklare, men det har seg sånn at hun vistnok hadde snakket litt med sjefen (på jobben hennes) om meg, var i sammenheng med at hun diskuterte en oppsigelse med ham. Så har han på ett eller annet vis sagt noe som har fått henne til å tvile på meg, tvile på at jeg er den jeg sier jeg er, intensjonene mine, and so on.

 

Jeg la merke til at noe var galt fordi hun oppførte seg annerledes enn normalt, så jeg spurte henne hva som var i veien, og for å korte ned historien litt så ble vi da å diskutere frem og tilbake, og det jeg sitter igjen med nå er ekstremt stor usikkerhet på hvor jeg står hen.

 

Det hun sier er at de tingene sjefen sa på en måte Hjernevasket henne (hennes egne ord) sånn at hun nå tviler på meg, og ikke vet om hun kan stole på seg selv heller. Og hun sier da at hun fremdeles vil ha meg som kjæreste (og at hun trenger meg), men samtidig sier hun også på spørsmål fra meg at hun ikke føler hun kan si hun elsker meg akkurat nå. Så her står jeg og er fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal oppføre meg. Komfortabliteten mellom oss har blitt byttet ut med en smule awkwardness.

 

:(

Lenke til kommentar

For det første: Uendelig uprofesjonelt av sjefen hennes, og om jeg leser det du skriver rett, borderline sexual harrasment. Utrolig ufint. For det andre, så er det litt trist og skummelt at det skulle så lite til for å hjernevaske henne, siden det som oftest er en ganske langtrukken prosess, så hun må vel ha vært ganske nærme kanten for å bli dyttet over så lett. Håper dere får ordnet det, RoR. Fingrene krysset for dere.

Lenke til kommentar

Ingen bursdagsgratulasjoner på fredag? Trodde jeg var Gromguten deres :(

 

Siste dagen i Tokyo i dag, vært en tur i Roppongi hvor det skjedde crazy saker. Digre svarte biler som spilte noe operagreier og prata over mikrofon. Litt sånn statskupp-ish egentlig. Ved den kinesiske ambassade sto det masse politifolk som plutselig la på en rolig marsj med flagget først.

Lenke til kommentar

Ingen bursdagsgratulasjoner på fredag? Trodde jeg var Gromguten deres :(

 

Siste dagen i Tokyo i dag, vært en tur i Roppongi hvor det skjedde crazy saker. Digre svarte biler som spilte noe operagreier og prata over mikrofon. Litt sånn statskupp-ish egentlig. Ved den kinesiske ambassade sto det masse politifolk som plutselig la på en rolig marsj med flagget først.

Beklager, virker ikke som noen drar i gang gratulasjonstoget hvis ikke jeg husker å gjøre det. :/ Jeg gratulerte deg på facebook i alle fall, men du skal også få en SO-gratulasjon på etterskudd fra meg i alle fall. Gratulerer med dagen som var, Gromgutten! ;)

 

Siste dagen, det er vel nesten litt trist vil jeg tro? Regner med vi får se detaljert dagbok med bilder om oppholdet deres når dere er hjemme igjen? ;)

Lenke til kommentar
Siste dagen i Tokyo i dag, vært en tur i Roppongi hvor det skjedde crazy saker. Digre svarte biler som spilte noe operagreier og prata over mikrofon. Litt sånn statskupp-ish egentlig.

 

Japans svar på nynazister, men de gjør stort sett ikke noe mer enn hva du beskrev. Mantraet er som alltid; "ut med utlendingene, så ordner alt seg".

Lenke til kommentar

Ikke for å være kaldhjertet eller noe, men det er litt over the top å forvente at folk skal huske bursdager.

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har peiling på når noen av folkene i denne tråden har bursdag, utenom Eplefe, AltF4 og RoR som alle har hatt bursdag i løpet av de siste dagene.

 

Men gratulerer skal du ha AltF4. Så vidt jeg har skjønt aldres du logaritmisk, så gratulerer med 280-års dagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...