Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk i Japan har ikke øyekontakt med folk de ikke prater med. Veldig uvant og rart til og begynne med, men så går det opp for deg at du da kan se både en og to og tre ganger på kvinner du synes er vakre. Og mennesker i Japan er generelt ganske pene, selv om det er ymse tannstillinger.

Lenke til kommentar

Folk i Japan har ikke øyekontakt med folk de ikke prater med. Veldig uvant og rart til og begynne med, men så går det opp for deg at du da kan se både en og to og tre ganger på kvinner du synes er vakre. Og mennesker i Japan er generelt ganske pene, selv om det er ymse tannstillinger.

Hehe, du burde kanskje ha kjøpt "Looking for a Japanese Girlfriend" t-skjorten allikevel. :p

 

Enig! Jeg ble imponert over hvor mange pene mennesker det var, både kvinner og menn. Et høyere snitt på utseende enn de fleste andre steder jeg er vært.

Det er fordi asiatiske jenter er mer attraktive generelt sett vil nå jeg si. ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke anbefalt å dra til Japan for damenes skyld. Riktignok har man disse jentene i Roppongi men generelt er ikke Japan et sted der det er veldig lett å få seg noe. Det er på ingen måte Thailand.

Hadde jeg dratt til japan hadde det vært mest for å se litt drifting, (D1/D1-SL) se billøp (super-gt!) sjekke ut noen bil-museumer, kanskje få med seg en liten custom-festival/treff.

Hadde vært svintøft og så se touring/driftebiler fise rundt Fuji speedway/Twinring Motegi/Tsukuba.

 

Men når man først er der måå man jo prøve sjekke opp litt japanske berter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...