Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpe Kingdoms of Amalur på PC eller konsoll? Koster 179,- for begge deler.

Hvor er den så billig? Usikker på hvilken platform jeg skal gå for selv også. :S

 

På cdon. Klarer ikke bestemme meg.

 

Shampoo: Samme her.

 

Edit: Kjøpte det på konsoll.

 

Mye røyk utenfor her nå. Kommer fra brannen på Sotra.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Ingen stress, berre vente på PC-utgåva og pewpew. Eksamen 30., release 1. juni. Venter ikkje noko enormt, berre eit relativt kompetent skytekalas med Euphoria i botn. Hadde sjølvsagt vore betre med quicksave så ein kan dille rundt nettopp med Euphoria, som kjem til å vere det beste med spelet, men omsynet til konsollcheckpointshuhei vert nok styrande.

Lenke til kommentar

Kanskje litt dårleg formulert. Å dille rundt med Euphoria ("kva skjer om eg skyt deg HER i staden for DER? *quickload* eller DER? *quickload* eller SÅNN? *quickload*) hadde vore utruleg kjekt å gjere med eit skikkeleg lagringssystem i staden for checkpoints. Men sjølv med checkpoints trur eg at Ephoria-interaksjonen kjem til å vere høgdepunktet.

Lenke til kommentar

De faller stort sett likt, eneste forskjellen er hvor mye du skyter etter at de er døde og den siste killcamen setter inn (som markerer at du har skutt sistemann). Den kan du også gjøre ekstra sakte og du kan fortsette å skyte. i sta traff jeg en fyr midt i magen, han falt og mine to påfølgende kuler sklei rett inn i hans høyre øye. Har ellers hatt et par snedige, men flest helt ordinære mage/bryst. Var mer moro med ragdolls i Rage faktisk, men det var kanskje fordi jeg ikke forventet å finne noe slikt der.

Lenke til kommentar

Det høyres rart ut, om Euphoria skal vere mindre prominent i eit reint skytespel enn i open world-spel. I GTA IV og RDR var det jo alltid noko nytt. :p

 

Var kjekt med ragdolls i Max Payne 2 òg, forsåvidt. Rage synest eg lena seg for mykje på canned animations.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt problemet med kampsystemet i The Witcher...det er veldig lett å komme inn i samtidig som det åpner for mye taktikk. Det er sånn jeg mener et godt kampsystem skal være. At man må time klikkene sine for maks effekt synes jeg er et smart lite touch, da kampene i rollespill fort kan bli så passive at man blir søvnig der man sitter.

Lenke til kommentar

Det høyres rart ut, om Euphoria skal vere mindre prominent i eit reint skytespel enn i open world-spel. I GTA IV og RDR var det jo alltid noko nytt. :p

 

Var kjekt med ragdolls i Max Payne 2 òg, forsåvidt. Rage synest eg lena seg for mykje på canned animations.

 

Jeg syns folk detter helt normalt, men Max Payne tåler veldig godt Euphoria. Det ser utrolig stilig ut når han ligger på bakken og vrir seg rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...