Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Bundy: KP?

@Gormers: Det går på behandlingen av meg som ansatt opp mot behandlingen av folk som ikke er ansatt men ønsker å bli det. Og et par andre ting jeg skal ta med sjefen og verneombudet før jeg tar det med andre.

Skrevet (endret)

Wat? Jeg lurte på hva KP skal bety. Og jeg sa takk for hjelpen.

Kvalitetspoeng.

Ikke kom hit, å si du er MOD. Og ikke vet hva det er....

Det er greit, jeg skal huske det.

Endret av Bundy
Skrevet (endret)

Jeg gjør sideoppdrag i Alcamoth og litt andre steder. Har en hel haug, siden hver gang jeg ble ferdig med ett, fikk jeg 3 nye.

Endret av Cloudemyx
Skrevet

Hehe, samme her. Har gjort de fleste nå tror jeg. Men det er en fyr jeg ikke finner igjen, så får ikke fullført et av sidequestene. Alcamoth minnet meg om Citadel i Mass Effect, selv om de egentlig ikke er like i det hele tatt.

Skrevet

Wat? Jeg lurte på hva KP skal bety. Og jeg sa takk for hjelpen.

Kvalitetspoeng.

Ikke kom hit, å si du er MOD. Og ikke vet hva det er...

Er det plusser du er ute etter? For all del, skal ikke nekte deg det om du føler verdens minst matnyttige funksjon gir deg stor e-penis.

Skrevet

Hmm. Tropa de Elite 2 på kino i helga?

"Denne Poesie ... er baaret på Folkets Læber lige ned til vore Dage og afgiver i sin rene Skjønhed det bedste Bevis for det stærke, indre Liv, der har været ført i Stuerne under Fjældene, i de trange, afstængte Dale, og navnlig for den vakkre Troskab, hvormed Nordmanden i hine mørke Aarhundreder hang ved sin gamle Skat af Digt og Sang, som ved Alt, hvad Fædrene havde holdt i ære."

Litteraturhistoria var meir serious business før.

Skrevet (endret)

Kev, eg er skuffa. Hadde verkeleg trudd du skulle legge deg i sela for å verte eit betre, og reinare (KREMT) menneske no. >_>

Jeg er en elendig person, deal with it.

Kom ikke på noe annet å skrive heller der og da.

Endret av Bundy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...