Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ingen garanti for at vi finner sammen, men sjansen er veldig stor. Går det åt skogen skal jeg gi deg en PM :p

Hva er det jeg leser, pimping er ikke lov i Norge. :ohmy:

Noen som har info på når Dablo III beta kommer?

Har kommet?

Skrevet

Er jo ingen garanti for at vi finner sammen, men sjansen er veldig stor. Går det åt skogen skal jeg gi deg en PM :p

Haha, trenger virkelig ikke det. La meg nyte bachelor-livet i noen måneder til :D

Skrevet (endret)

Piercer i pupper er så sexy, samt labia /fitta generelt.

Neii huff. Enig med AltFar4, fullstendig usexy. >< Synes kvinnekroppen er finest slik den er, jeg. Minst mulig dill dall, der har du min smak. :)

Edit: Har også litt fobi mot metall på kroppen generelt, metall er så kaldt og sjelløst.

Endret av Rider_of_Reason
Skrevet

Noen som har info på når Dablo III beta kommer?

www.gamer.no

Prøv deg. Det som står på gamer er mye tull. Ingen info om når det kommer eller hvem som får. Journalisten har kun fått presseinvitasjon.

Skrevet

*grøss*

Slapp av, jeg er ikke interessert i verdensherredømme. Det eneste jeg kunne tenke meg var å smelle opp døra hos alle verdens utgivere og minne dem på at det finnes et Europa som også liker samlerutgaver av spill.

Og at enkelte dør av sult i Afrika og at veldedighet er in for tia.

Skrevet

*grøss*

Slapp av, jeg er ikke interessert i verdensherredømme. Det eneste jeg kunne tenke meg var å smelle opp døra hos alle verdens utgivere og minne dem på at det finnes et Europa som også liker samlerutgaver av spill.

Og at enkelte dør av sult i Afrika og at veldedighet er in for tia.

Ser ikke helt hvordan utgivere blir noe klokere av at du forteller dem om situasjonen i Afrika, men la gå

Skrevet (endret)

I WAZ FROZEN TODAY

edit: Så Squirrel-demorilizer videoen som du postet her i tråden nå, å herre. Så ekstremt absurd at jeg ikke vet hva jeg skal si

Endret av Error
Skrevet

In way too late, men <- har årsabbo på SuicideGirls. Og trivs med det. Sjølv om eg ikkje lik labiale piercinger. Eg vurderer å kvitte meg med snakebitene, då. Eg skal bytte dei ut med septum og midt i leppa, eller moglegens medusa og midt i leppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...