Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burn... Kaffe....

 

 

Anyone?

Det var Burn jeg lengtet etter, før Gal_ape begynte med kaffen.

 

Noen som husker den reklamen i den kaffebaren der alle bestiller sånne superfancye kaffemiksturer og han fyren bak repeterer de i en lekende tone. Så kommer det en inn og skal ha: "En kaffe" og han fyren bak disken repeterer det og etterpå bare: Ô.Ô

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/bil/article4064015.ece

 

5,7 liter og bare 260 hk, i en bil fra 1995? For en håpløst elendig motor.

 

Amerikanere har alltid vært håpløse på effekt pr liter. Husker de lanserte en sportslig coupe med 3.2 liters v6er(husker ikke hva bilen het). Den hadde 140 hk. I europa hadde den hatt 220 hk minimum.

 

Nå er jeg antageligvis der du er, i og med at jeg har kjørt litt amerikanske biler i forskjellige sammenhenger. De fleste amerikanske biler er helt håpløse på veien, styring, bremser og understell er ofte teknologi fra 80-90 tallet. Chrysler Voyager ble produsert med bladfjærer ala T-Ford frem til 2007, og det sier ikke reint lite.

 

Jeg ranter litt når man diskuterer amcars, fordi jeg nesten tar meg nær av hvor ræva de er. Så beklager det.

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/bil/article4064015.ece

 

5,7 liter og bare 260 hk, i en bil fra 1995? For en håpløst elendig motor.

 

Amerikanere har alltid vært håpløse på effekt pr liter. Husker de lanserte en sportslig coupe med 3.2 liters v6er(husker ikke hva bilen het). Den hadde 140 hk. I europa hadde den hatt 220 hk minimum.

 

Nå er jeg antageligvis der du er, i og med at jeg har kjørt litt amerikanske biler i forskjellige sammenhenger. De fleste amerikanske biler er helt håpløse på veien, styring, bremser og understell er ofte teknologi fra 80-90 tallet. Chrysler Voyager ble produsert med bladfjærer ala T-Ford frem til 2007, og det sier ikke reint lite.

 

Jeg ranter litt når man diskuterer amcars, fordi jeg nesten tar meg nær av hvor ræva de er. Så beklager det.

Å Gud jeg elsker deg. Du kunne komme hit og diskutere litt med typen til søstera mi som mener ingen andre biler enn de fra amerika duger. :angry:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

THANK YOU!!

 

Det er skummelt hvor godt leekspin sitter i hjernen. Til tross for at det er noen millioner år siden jeg hørte den første gang, og minst hundre tusen siden jeg hørte den sist, husker jeg fremdeles teksten som om jeg fikk den inn med morsmelken. Lang setning eguals winning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...