Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i København, og vi har spist middag på NOMA (kåret til verdens beste restaurant i fjor). Vi var vel 15 stykker totalt. Det er definitivt den beste maten jeg noen gang har spist, woot woot. Vi startet å spise klokka syv og var ferdige ved midnatt

 

Og angående kaffe. Det å si at man ikke liker kaffe er som å si at man ikke liker fisk, helt idiotisk med andre ord. Smaken kommer helt an på råvarer og hvordan du forbereder det

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt noe viktig å gjøre i dag hadde jeg stått opp tidlig selv.

Godt å endelig sove lengre enn til 0730.

 

edit:

 

Det er ikke noen her som er råflinke på nettverk vel?

Jeg har problemer med at streaming-tjenester som youtube, gametrailers og spotify sliter noe helt sinnsykt med å levere - selv om jeg får 36mbps ned og 6,5mbps opp. (mot en server som står i jessheim, riktig nok).

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Ho dærre i rosa til venstre i "Fryday" videon.

<<the producers told me to be silly and weird>>. Altså er hele videon trolling :( ?

 

Altså, at noen gir regi i en musikkvideo er jo ingen ny ting. Men hele opplegget er jo kjøpt og betalt av mora til Black, og det er ikke snakk om noen oppdagelse av talent her - bare et ønske om å bli kjendis eller noe. Og det har hun vel greid.

 

@Snurreburre: Jepp! Herlig seigt med masse trøkk. Fin trailer forresten, jeg lo til og med.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...