Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var ute å gikk i Las Palmas i dag og plutselig stopper en fyr meg og spør om jeg er homo på Spansk. Jeg skjønner ikke et kvekk også begynner han å spørre om jeg vil bli med han hjem og sånt! Du kan trygt si jeg småløp i motsattrettning og klarte selvsagt å gå meg vill da. En time senere oppdage rjeg strandpromenaden i det fjerne så jeg setter kursen dit og finner endelig fram med både rumpe og sinn i god behold:)

Skrevet (endret)

I anledning at det bare er ti måneder til Skyrim, har jeg sammenfattet alt jeg har å utsette på Oblivion i en gigantisk sutrepost: http://zealuu.wordpress.com/

Åja, også har jeg bilder og greier nå. 8D

Jeg tør ikke danse i Dance Central. Jeg er for hvit.

Endret av Zealuu
Skrevet

Pingle. Når til og med Unni mestrer det med litt trening kunne du og klart det. Bit tennene sammen og prøv. Problemet ditt er ikke at du er for hvit, kjære. Det er det at du er redd for å dumme deg ut.

Skrevet (endret)

Jeg holder med Zealuu. Både for Oblivion-innlegget hans og for whiteness.

Hvite gutter skal ikke danse.

Gjelder ikke det kun i offentligheten? Som sagt så synes jeg dance central ser utolig gøy ut, selv om jeg ikke kan andre dansetrinn enn svingen en måtte gjennom i gymmen. Når dere så at GiantBomb-staben overlevde E3...

Forøvrig:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

763760038.jpg

;(

Endret av Gormers
Skrevet

I anledning at det bare er ti måneder til Skyrim, har jeg sammenfattet alt jeg har å utsette på Oblivion i en gigantisk sutrepost: http://zealuu.wordpress.com/

Åja, også har jeg bilder og greier nå. 8D

Jeg tør ikke danse i Dance Central. Jeg er for hvit.

Det er helt rått, fantastisk bra innlegg i bloggen din. Jeg storkoste meg! Tilgi meg for at jeg sendte inn tips til gamer om å linke den i neste lille nyhet fra TES gjengen.

Skrevet (endret)

And now for something completely different

76096_10100143445620629_812983_55311219_3987703_n.jpg

Forøvrig, jeg har en 13tommer bærbar, også uten optisk drev ;p Og No One Lives Forever burde jeg skaffe meg til den!

Endret av Gormers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...