Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du deg noe med Jack fordi hun spurte om du snakket med henne mest for kusen sin del og du svarte ja, eller fordi du gadd å prate lenge nok med henne til at hun bryter sammen og innser at hun er damaged goods og elsker deg osv.?

 

Litt usikker egentlig, men hun kom til meg og gråt når jeg svarte at jeg var glad hun var med. Og one thing led to another.

 

Fullført spillet nå, min mening om slutten er å finne i dertil egnet tråd. Men jeg er ikke fornøyd med måten den utspilte seg på, skal jeg miste noen skal jeg for faen ha mulighet til å vite hvem det er. Luke ut mindre ønskede objekter osv.

Lenke til kommentar

Om karakterene i ME 2 og 3:

Jack blir ikke med i ME 3 for min del, så det slipper jeg å ta stilling til :p

 

 

Hadde egentlig bestemt meg for å drite i forhold siden jeg dreit meg ut med Tali (dessuten hadde jeg ingen forhold i det første spillet og tenkte derfor jeg skulle være "nøytral" i ME 2 også), men som nevnt så kom hun til meg før siste oppdrag startet og da var det gjort. Min paragon-blindhet førte fort til at vi havnet i samme seng.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Om karakterene i ME 2 og 3:

Jack blir ikke med i ME 3 for min del, så det slipper jeg å ta stilling til :p

 

 

 

Hadde egentlig bestemt meg for å drite i forhold siden jeg dreit meg ut med Tali (dessuten hadde jeg ingen forhold i det første spillet og tenkte derfor jeg skulle være "nøytral" i ME 2 også), men som nevnt så kom hun til meg før siste oppdrag startet og da var det gjort. Min paragon-blindhet førte fort til at vi havnet i samme seng.

 

Sett i spoiler a super kjekke F4, urutt.

Endret av AltF4
Fikset sitering for å legge til spoiler.
Lenke til kommentar

AltF4, du har en dobbeltgjenger i Trondheim som jeg i dag så for andre gang. Det eneste som skilte dere to var et veldig snasent flippskjegg, som du for øvrig ville kledd skulle du bestemme deg for å anlegge et i framtiden.

 

Fyren må tro jeg var rar så mye som jeg stirra på han.

 

 

Bilde neste gang! Jeg er meget spent. Har forøvrig lyst på fippskjegg (eller skikkelig bukkeskjegg) men det er nok noen år frem i tid.

 

Er det der så spoiler da?

 

Ikke veldig spoiler, men jeg fikk jo så hatten passet på skype når jeg sa nesten akkurat det du sa der :)

 

Hehe, vel du har jo egentlig rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...