Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke last ned oppdateringer uten og lese de først :p

Kommer alltid etter jeg installerer windows på nytt. Sparte på programmet som fikset det sist. Borte nå :thumbup:

Endret av Craxdm
Skrevet

Starte selv... For oss ~10 som er aktive i SO1? Tanken på å starte selv er definitivt morsom og spennende, men hvor mange er egentlig interessert utover den gjengen vi er her i tråden?

Jeg og et par andre (vi er vel 5-6 aktive) har et eget forum som har gått jevnt og trutt i 3-4 år nå. Det er ikke det mest aktive i verden, men det er "hytta" mi på internett.

Skrevet

Hvis jeg ikke får se slutten på vår nedtelling fra 50.000, så kommer noen til å få egg kastet på huset sitt.

Da må vi telle ned jævlig kjapt ettersom de tydligvis begynner med sammenslåingen om 3-4 måneder fra hva jeg kan forstå.

Skrevet

Vi blir nok sammenslått. Så spørsmålet er om vi skal fortsette på diskusjon.no eller starte selv.

Og nå skal jeg spille Enslaved.

Starte selv... For oss ~10 som er aktive i SO1? Tanken på å starte selv er definitivt morsom og spennende, men hvor mange er egentlig interessert utover den gjengen vi er her i tråden?

Jeg kan forstå - og godta - at vi blir slått sammen. Jeg håper bare det ikke blir Innlegg.no som forsvinner. I hvert fall bør det i aller høyeste grad få fortsette som det nye spillforumet.

Diskusjon.no er mest av alt bare uoversiktlig møl syns nå jeg. Rimelig tydelig når selv tråden hvor man skal diskutere sammenslåingen spores av i en diskusjon rundt hvor ustabilt forumet er.

Som jeg har sagt tidligere så er jeg absolutt med på å starte et eget. Hadde vært sabla morsomt, samt hvor herlig er det ikke å kunne styre alt selv. Hva med en poll?

Hvis jeg ikke får se slutten på vår nedtelling fra 50.000, så kommer noen til å få egg kastet på huset sitt.

Indeed! Nedtellingslan inatt :p

Skrevet

Jeg trodde denne tråden skiftet navn fra "Siste Ordet 1" til "AltF4 har kjøpt ny iPhone. Hjelp ham!" (elns)

Burnsmakersomkaffebareannerledes.something

dejavu.something

Skrevet (endret)

Jeg fabulerte litt med hardprat.no.

Litt i tråd med Innlegg.no og Diskusjon.no, litt seriøst. Selvfølgelig bare en kjapp tanke og ikke noe veldig seriøst. Selv om det i hvert fall er mitt forslag!

Den komplett.no reklamen er ganske rå!

Endret av AltF4
Skrevet

joda det er kos og se på folk som sover... Hva annet ser man på når det er mørkst ute og alle på toghet sover.

Liker også at det var 3 meget pene damer som satt rundt meg omentrent:) Fikk mange fine blikk av ho ene da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...