Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier meg enig med Lakus her. Jeg så ikke programmet selv men jeg kan ikke se hvordan et program om sex kan være farlig på noe vis. Om folk får svar på det de lurer på eller blir inspirert til å piffe litt opp i heimen er det bare bra syns jeg. Sex har tross alt kommet for å bli.

 

@Gormerero: Herlig video! Men Eidsvoll med "d"? Makan.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg så de to episodene, var underholdende nok. Når sex er en viktig del av de fleste forhold, er det bare bra med råd osv, og et program som har litt humor og uhm "useriøsitet" over seg.

 

Det som kanskje er litt uheldig, er at de tre ungdommene som er med, har "bedre enn gjennomsnittet" utseende. Men samtidig kan det ikke ha vært lett å finne kandidater som vil være underholdende og tørre å prøve seg å det som skjer der. Men det er ikke sånn at programmet virker fiksert på utseende heller (tenkte kanskje på at folk med dårlig selvtillit ville få tanker om at de måtte se perfekt ut for å ha en kjangs osv). ¨

 

Forøvrig foreslo de at jenter skulle se etter nerder for å finne noen som var god i senga, siden de visstnok brydde seg mer om hvordan den andre har det under seansen (har forøvrig hørt at nerder er generelt sett mer kinky og, men det er en annen sak).

Lenke til kommentar

Jeg så ikke hele dette programmet, men jeg husker for noen år siden viste NRK en dokumentar om kvinners orgasme og underliv og alt det der. Da viste de nærbilde av underlivet til en kvinne og da fikk man se alt for å si det sånn. I dokumentaren filmet de også en jente som var på en sånn klinikk eller forskningssenter der de satte på henne noen sånne ledninger som oppfattet hvordan kroppen reagerte når hun fikk orgasmer. De viste også et par som lå på en benk og hadde sex mens de overvåket med blant annet kameraer som oppfatter varme. Det var faktisk lærerrikt, for de viste hvor stor klitoris egentlig er. Jeg var jo sikker på den gangen at det bare var den lille greia, men den er større enn som så, noe som overrasket meg. De sa dette på det Trekantprogrammet som gikk på tv i går også faktisk. Jeg fikk ikke med meg hvor gamle disse var, men det var jo helt klart at de hadde hatt sex mer enn en gang og sikkert med flere. Folk må få ligge med så mange de vil for min del, men jeg blir en smule sjokkert over å høre ei jente på 23 år som har hatt sex med nesten 100 stykker. Det var en blogg jeg leste med denne jenta som blogget sammen med noen andre, der de fleste var rundt denne alderen og de hadde alle hatt flere ONS og ligget med flerfoldige personer. Jeg har ikke

noe imot det og jeg er ikke sjalu heller, jeg blir bare så: "Oi...jeg er omtrent på samme alder og den eneste jeg har forført er den høyre hånda mi".

 

Sex selger, det vet alle, og en skulle tro vi var på et tidspunkt hvor sex liksom ikke er tabu lenger, men når en ser alles reaksjoner på dette programmet, så ser jeg at vi ikke er det i det hele tatt. Jeg bryr meg strengt tatt ikke om de velger å sende programmet, ei lage det. En ting jeg synes er viktig å presisere når det skal lages sånne programmer er at alle har forskjellige preferanser. Da tenker jeg ikke bare på hvem man ligger med av hvilket kjønn, men hvordan man har sex på og hvordan man onanerer på. Selvom en eller flere liker en måte å runke på så finnes det sikkert andre der ute som gjør det på en annen måte og da blir det litt feil å si at: "Nei du må ikke gjøre det sånn for da kommer du for fort og der er du for følsom og du må ikke gå rett på og du må gjøre det sånn fordi der er det deilig..."

De sa vel strengt tatt ikke at alle liker den metoden når man suger eller runker, men de sa vel heller ikke at alle liker forskjellige ting heller, fra hva jeg kan huske. Jeg stod på kjøkkenet og mekka pizza da programmet ble sendt og mamma satt i stua og så på programmet, så jeg prøvde liksom å late som om jeg ikke var der. Jeg synes det er en smule flaut å se på sånne ting med andre tilstede, ihvertfall foreldrene mine.

 

Jeg leste en ganske bra artikkel om abort og kjønnssykdommer, som jeg tror var relatert til dette programmet. Skal prøve å finne den igjen, for om det som står i den stemmer, så var den rimelig utrolig.

 

 

Den dokumentaren ble nok vist i 2005 elns og da sa de at den var revolusjonerende. De sa da at de aldri kunne ha sendt noe sånt på tv, ihvertfall ikke NRK, for noen år siden.

 

Forøvrig kan filmen Kinsey være noe. Jeg har sett omtrent hele og den er rimelig informativ den også.

 

Her ja, her fant jeg den.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3880320.ece#xtor=RSS-3

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

1+ til deg Cloud! Det er alt jeg kan si :)

 

EDIT:

Siden interessen for å beholde et eget community er så stor bør vi heller bevare Innlegg.no som et eget forum ved siden av Diskusjon.no. Vi har allerede betalt lisens, vi har domenenavn og vi har server til å drifte det.

 

Vi har også veldig god tid. En sammenslåing var tidligst aktuelt om 3-4 måneder, sannsynligvis enda lenger frem i tid.

 

FUCK YEAH!!!!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Et godt innlegg mr. Myx!

 

Det eneste jeg reagerte på i programmet var når gutten skulle møte et erfarent par. De var i 20-årene og hadde vært sammen i 4 år. Det eneste de hadde utforsket (ut ifra hva jeg fikk med meg) var sex på ulike plasser. Strengt tatt så finner jeg ikke det spesielt erfarent. Er selv i et forhold, som har vart over 5 år, og har eksperimentert langt mer enn hva de ga inntrykk av å ha gjort. Likevel ser jeg ikke på meg selv som noen erfaren mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...