Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hå, de leetness. Broren til en kollega av meg fikk "Den relativt store boka om Radioresepsjonen" som bursdagsgave i kveld. Som den store fanen av RR kollegaen min er spør han om å få se i boka og på den første siden han blar opp står mitt tips som jeg sendte inn i april/mars i år. Da sendte han meg et bilde sporenstreks og nå er boka bestilt her i huset også :p

Lenke til kommentar

Hå, de leetness. Broren til en kollega av meg fikk "Den relativt store boka om Radioresepsjonen" som bursdagsgave i kveld. Som den store fanen av RR kollegaen min er spør han om å få se i boka og på den første siden han blar opp står mitt tips som jeg sendte inn i april/mars i år. Da sendte han meg et bilde sporenstreks og nå er boka bestilt her i huset også :p

 

Det med saft på taket så du får flavored istapper?

 

Du er et geni så det skulle bare mangle :D

Lenke til kommentar

Selv kan jeg ingen ting om det, men jeg blir med på et slikt forum og jeg stiller meg til disposisjon som moderator også.

 

Pannekaker til middag i dag. Win!

 

@Lakus: Kult! Står du nevnt med navn også eller? Jeg har lastet ned (første appen jeg lastet ned faktisk) Radioresepsjonens Oneliner App, og der står en del av vitsene med navn på hvem som sendte dem inn. Altså, det er vel kallenavn som gjelder.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til det her. Savner av og til litt en større brukermasse, men jeg liker f. eks SO godt som det er her. På diskusjon vil jeg sikkert falle av selv om jeg prøver meg på det igjen.

 

Den forum-kafé greia deres er vel så overbefolket av brukere som sikkert har et like godt miljø som det vi har her, og dermed blir det kjedelig for dem at vi kommer og blander oss inn, og det er kjedelig for oss at ikke vi kan få snakke sammen også. Jeg kommer neppe til å begynne å henge i den tråden på Diskusjon.

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at den tråden er mer som en statusoppdateringtråd der folk bare poster i hytt og pine uten at det er noen spesiell diskusjon eller prat. Så vidt jeg vet er det en nattkafétråd der også for de som er våkne mellom midnatt og 06.00. Det er vel en sånn chattetråd også. Jeg kommer ikke til å blande meg inn i de trådene.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller, men jeg har derimot spist en Double Whooper Cheese.

 

edit: En tanke som streifet meg angående forummerge; hvorfor bare ikke gi innlegg.no til oss brukerne, og la oss ta oss av det selv?

Nesten hele forumet er jo brukerstyrt uansett, det eneste vil ville savnet er 'diskuter artikkelen' subforumet.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...