Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, forumfolk. :)

Er fremme på skolen nå. Det var så vidt jeg kom meg av toget etter å ha blundet litt, oh har egentlig mest lyst til å bare legge meg ned å sove igjen.

Skrevet

Sto opp klokken seks, jeg. Det er jaggu ikke ofte! Men nå er jeg lys våken og klar for skolen bortsett fra at jeg egentlig er litt trøtt samtidig som jeg er lys våken. Bra vi starter med tre timer fri, aka entrepenørskap.

Skrevet

Opera Mini var jo bare tungvindt på sider som VG. Enten er man zoomet helt inn eller helt ut, noe som resulterer i at man enten må scrollerne forferdelig mye eller ikke klare å lese noe. Om jeg snur telefonen sidelengs tilpasser den heller ikke siden.

Skrevet (endret)

Opera Mini var jo bare tungvindt på sider som VG. Enten er man zoomet helt inn eller helt ut, noe som resulterer i at man enten må scrollerne forferdelig mye eller ikke klare å lese noe. Om jeg snur telefonen sidelengs tilpasser den heller ikke siden.

http://www.vg.no/iphone . Oh yeah.

Virker som en grei nettleser til jegtelefonen.

Endret av Sadfez
Skrevet

Endelig fått koblet opp den nye pc skjermen jeg fikk i går. Bestilt torsdag og ankom i går kveld, og gud som jeg nyter den nye 24 tommeren :D

Hva slags skjerm har du kjøpt, og hvor mye kostet den?

Skrevet

Flørtingen til Bloodlines og Ehtram er så søt! :wee:

Hehe er vel det :p. Kjøpt ny klær i dag, lenge siden jeg har gjort det, men trengte vel litt fornying av klær.

Skrevet

Hehe er vel det :p. Kjøpt ny klær i dag, lenge siden jeg har gjort det, men trengte vel litt fornying av klær.

Nye klær er alltid awesome. Holder på å designe/få sydd en Rammstein-kjole til konserten i juni.

Er dere to shærster? :love:

Skrevet

Samme her. Torsdagslønninga skal gå for det meste til klær. Fant ut at det var på tide da skapet mitt nesten var tomt etter å ha hivd ut alt som var for smått eller noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...