Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som hater å få Deja Vu? (har ikke tilgang til shortcuts med prikker og sånn)

Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

:whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer om jeg skal sitte oppe i natt for Lost-episoden, har ikke så mye annet å gjøre.. Noen som vet når på natta de pleier å "bli mulig å få tak i"?

Skrevet (endret)

Vi skal se den i morra, regner med de kommer litt etter midnatt

EDIT: Den forrige episoden ble lagt ut klokka "01:17:56". Vet ikke når de blir lagt ut på piratebay. Dette var en privat tracker...

Endret av Craxdm
Skrevet

Jaja, da får jeg se hva det blir til. Uansett skjer det ikke at denne overgår den forrige, så jeg vet ikke om det er verdt å sitte oppe.

Skrevet

Ohh kjenner nervene begynner og kommer i forkant av tg ;D Kjenner det klør etter og få løpe rundt som den nerden jeg er og bruke 5 dager på den beste hobbyen!

Skrevet

Ohh kjenner nervene begynner og kommer i forkant av tg ;D Kjenner det klør etter og få løpe rundt som den nerden jeg er og bruke 5 dager på den beste hobbyen!

Lille TG i Sande har vart i 2 dager alt. Dere må ta en tur innom TS servern vi er på å komme med stemningrapporter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...