Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Well put, sir.

Jeg får nesten gjøre det, så fremt det er fritt for sykehustak. Eller dødsfeller som jeg liker å kalle dem.

Du kan vel si det slik at det er fler av dem. Men at det bare er mer moro.

Skrevet

Jeg har mista min beste Ratchet & Clank: ToD-lagring. Hvor jeg hadde alle våpen minus 2 og av de jeg hadde var det et fåtall som ikke var level 5 og oppgradert til max. Helvete.

At det er nærmere en uke siden jeg opprettet en annen lagringsfil hjelper ikke akkurat.

Skrevet (endret)

Mad Moxxi returnerer i neste utvidelse av Borderlands. Jeg gleder meg som en liten unge. Dama er heit.

Mad-Moxxi-Underdome-1-500x306.jpg

Endret av AltF4
Skrevet (endret)

Har fått meg ny avatar ^_^

Geralt of Rivia. Et veldig godt valg, fantastisk karakter fra et enda mer fantastisk spill. :thumbup:

Edit: Tror jeg hadde blitt redd hvis jeg hadde møtt hu dama der i virkeligheten AltF4.

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Bare vent til hun åpner munnen. Hun er faktisk enda verre å høre på, der hun ler frydefullt og erter deg mens du sprinter det du kan med crazy midget shotgunners etter deg.

Tror jeg må fyre opp Borderlands igjen snart.

Skrevet (endret)

Meh!

Jeg ble nettopp ferdig med en runde Civ4. To runder før jeg var ferdig å bygge spaceship vant en gjøk på andre siden av kartet cultural victory. Typisk <_< Det værste var at jeg hadde hatt mulighet til å vinne cultural victory i en evighet, men siden jeg nesten aldri har spilt Civ før visste jeg ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Mangfoldige timer hvor jeg har gruset alle, og så tap! :cry:

Endret av Error
Skrevet

Det er det som gjør spillet så genialt Error.

Selv så har jeg blirr grdvis hektet på Company of heroes igjen mens jeg venter på Supreme comander 2.

Det er nesten litt perverst hvor mye jeg gleder meg!

Skrevet

Da er det god natt fra min side. I morgen er det til Kongsberg å stå på ski, overnatte på hotell og stå på ski neste dag også :) Er unedeligheter siden jeg sto på slalom sist, så blir morsomt å se hvordan det går!

Sov godt, og drøm storslåtte drømmer!

Skrevet

Kos deg, det er uendligheter siden jeg sist sto på slalom selv, så skal bli spennende å se hvordan det går når jeg selv skal i alpinsenteret (drammen skisenter).

Kongsberg er et herlig annlegg, bare pass deg for kuleløypa så går det nok bra!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...