Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Stakars mamma fikk en ny mobil i bursdag. Hva er så ille med det lurer dere på? Vel, stefaren min kjøpte en HTC telefon til henne. En businesstelefon. Som ingen har sjans til å forstå. Kunne han ikke kjøpt en HTC Hero iallefall da? Stakars mor klarer jo ikke engang lese hva som står på skjermen nå og når man har lest er det jo umulig å vite hvor man skal trykke for å gjøre hva. Hun sitter med en penn og trykker for vildens sky.

 

Om jeg hører at noen liker å løse gåter gir jeg dem ikke en goddamn rubricks kube.

 

God Morgen forumgjeng. Ja jeg sto faktisk opp nå. Planen var å våke, men det virker som jeg muligens kan ha sovnet. :blush:

Jeg sto opp bare en time før deg :p

 

Lurer på hvordan det skal gå på mandag når jobben starter igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at min "Beste spill-opplevelse i 2009" liste ble lettere å lage enn jeg trodde.

Sikkert fordi jeg brydde meg mest om hvilke spill jeg husket best (positivt) i stedet for å tenke på hvilke spill det var som var teknisk best osv.

 

Så langt blir det vel noe lignende som dette:

 

Afro Samurai

F.E.A.R. 2: Project Origin

Brütal Legend.

Fight Night Round 4

Call of Duty: Modern Warfare 2

Assassins Creed 2

Borderlands

Batman: Arkham Asylum

 

Et fint år med andre ord.

 

 

 

OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!

 

Soundgarden skal gjenforenes med orginalbesetningen!

 

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Akk ó ve, omgangssyken har funnet sin vei til meg. Lite digg å våkne gudene vet hvor mange ganger i løpet av en natt og ikke kunne drikke noe, fordi det kommer opp igjen ~5 minutter senere. Heldigvis er det verste over nå, og etter å ha sett en Wallander film i tillegg til å pimpe Cola i shot-glass, så er det bare den vanlige angsten alle lever med som er igjen. Hva har dere bedrevet den andre dagen i 2010 med? =)

Lenke til kommentar

Ok, hva faen skjedde nå nettopp? Jeg sto og dusjet, og så kommer lillebroren min på 7 år brakende inn på badet, drar opp dusjdøra og skriker "Hahhahhahah, Lars har lang og hårete tiss! Hahahahha". Så løper han ut i huset til mine tre søsken og foreldre mens han skriker det samme i ti sekunder.. Merkelig oppførsel.

Lenke til kommentar

Ok, hva faen skjedde nå nettopp? Jeg sto og dusjet, og så kommer lillebroren min på 7 år brakende inn på badet, drar opp dusjdøra og skriker "Hahhahhahah, Lars har lang og hårete tiss! Hahahahha". Så løper han ut i huset til mine tre søsken og foreldre mens han skriker det samme i ti sekunder.. Merkelig oppførsel.

Damn, son. Hva i alle dager er dette for oppførsel? Kan ikke huske at noen syvåringer jeg kjenner har oppført seg sånn.

Lenke til kommentar

Ok, hva faen skjedde nå nettopp? Jeg sto og dusjet, og så kommer lillebroren min på 7 år brakende inn på badet, drar opp dusjdøra og skriker "Hahhahhahah, Lars har lang og hårete tiss! Hahahahha". Så løper han ut i huset til mine tre søsken og foreldre mens han skriker det samme i ti sekunder.. Merkelig oppførsel.

Jeg husker for noen år tilbake så stod jeg og to av kusinene (de er søsken) mine ute på tunet. Jeg pratet med hun eldste som er litt eldre enn meg også plutselig sier hun andre som er litt yngre enn meg: "[navnet til storesøsteren] har mensen og hår på tissen!"

 

Jeg trodde jeg skulle dø av latter, men klarte å holde meg. Hun som ble offer her ble rødere i ansiktet enn alt som er rødt her i verden til sammen. :lol:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...