Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lokale el-verket tok strømmen klokken 09:13 Tilfeldigvis så slo PCen av mens jeg lastet opp noe til youtube og spilte Borderlands. Endte med at jeg sto i vinduet å stalket hva de gjorde. Deretter sovnet jeg å våknet først nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk den Digitale Festning i julegave? Jeg og! Ble ferdig med den kl 03:00 i natt :D

Biblioteket... Men jeg fikk noen bøker ja. Fant ut jeg burde lese de jeg hadde lånt i juni....

Skrevet

Du fikk den Digitale Festning i julegave? Jeg og! Ble ferdig med den kl 03:00 i natt :D

Biblioteket... Men jeg fikk noen bøker ja. Fant ut jeg burde lese de jeg hadde lånt i juni....

ahh, men den har jeg da lest! :D

Skrevet

Digital Fortress er den dårligaste boka til Dan Brown, etter mi meining, men fortsett ei god bok.

Har lest engler og demoner, iskaldt bedrag og den digitale festning. Og det er i den rekkefølgen jeg vil rangere dem.

Skrevet

Jeg fikk Det Tapte Symbol i julegave, men har ikke fått meg til å starte på den enda. Kom gjerne med noen inntrykk når du har fått litt grunnlag å vurdere den på. :)

Skrevet (endret)

Jeg har da nå vært på date med en meget vakker dame :)

Klarte til og med å lure meg unna alle de pinlige stillhetene som gjerne oppstår under en date ;)

Håper på snarlig gjennsyn med skjønnheten :)

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Endret av Nøtte
Skrevet (endret)

Gratulerer så meget Nøtte! Nå kommer vi jo ikke unna det uungåelige spørsmålet "Hva føler du nå?" ;)

Har lest engler og demoner, iskaldt bedrag og den digitale festning. Og det er i den rekkefølgen jeg vil rangere dem.

Helt enig med deg der du. Og som Flosshatt sier, Da Vinci Koden og det Tapte Symbol inn etter Iskaldt bedrag.

@Mattulf: Er det så overraskende da?

Endret av Rider of Reason

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...