Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaldt her også. Det var minus 10,5 i går. Det blåser også og da blir det jo enda kaldere.

Det var kaldt i går ja, -25 og jeg måtte gå 1km til jobben fordi det var akkurat utenfor ruta til bussjoføren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ikke karakterkortene våre før etter jul, og det er jeg forsåvidt glad for. Mattetentamen gikk til helvete, og det kan jeg takke min slette jobbing/øving for.

Skrevet

Kaldt her også. Det var minus 10,5 i går. Det blåser også og da blir det jo enda kaldere.

Det var kaldt i går ja, -25 og jeg måtte gå 1km til jobben fordi det var akkurat utenfor ruta til bussjoføren.

Nå er et minus 15 her. Brrrr...*fryse*

Skrevet

Minus 23 her nå i skrivende stund, litt kaldt i leiligheten grunnet at det er et veldig gammelt bygg.

Vannet har frøsset fordi jeg ikke ble fortalt av huseieren at vi måtte ha på varmeovnen i entrèen, hvis ikke ville vannet gjøre nettopp det.

Litt dritt å få vite slikt ETTER at det har skjedd :p

Men men, soverommet er iallefall varmt.

Skrevet

Har både fått og gitt julegaver i dag, juleferien er i gang, har hatt besøk i hele dag m/matlaging, nerding, restaurantbesøk og Avatar.

Dette er veldig fort den mest awesome dagen dette tiåret.

Skrevet

Nei, nå får'n karre seg ut og gjøre seg ferdig med gavene. Jessheim Storsenter skal bli litt fullere - kan ikke si jeg gleder meg!

Snør her også Flosshatt. Og det er 12 blå ute.

Skrevet

*synes synd på Svenning* :(

Snø her også. Ikke så overraskende da, men... Ser fint ut, men grøsser litt med tanken på at jeg skal ut i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...