Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hey, Lakus, jeg så deg på Smestad for en time eller to siden. Jeg kom fra t-banen som kom fra øst.

Skjønte ikke at det var deg før jeg stirra deg inn i øynene (det vil si, jeg fikk en mistanke, men jeg kjente deg ikke ordentlig igjen) men siden jeg var smått stressa tenkte jeg ikke på å hilse på deg :o

Bor dere i nærheten eller noe? For jeg bor en stasjon fra Smestad og hopper av t-banen der hver dag..

EDIT: Og hvor mye koster en sånn Flaxkalenderskrapeloddting som man får kjøpt på Narvesen?

Endret av Mokko
Skrevet

Finnes det et godt Paint-ish program til Mac? Painbrush som jeg har brukt en stund er jo helt ødelagt, det mangler haugevis av basisfunksjoner og får Macen min til å krasje.

Skrevet

Mammaen min blir bare ikke fornøyd. Først satt hun og klagde på at pappa kunne prøve seg med å utsette påleggslagingen like lenge som i fjor, ja, han kunne bare prøve! Nå har han begynt med sylting. Mamma sin kommentar? "Er ikke det litt tidlig?"

Skrevet (endret)

Juleavatar på plass. Litt uklar og greier, men mer kan man ikke forvente av mine Paint-skillz.. God natt! :)

EDID: Og god morgen. Mattetentamen.

Endret av Mokko
Skrevet

Tok nettopp en norskframføring helt på sparket. Halvparten av framføringen skulle være om en tekst jeg bryr meg om, så jeg tok et blogginnlegg fra "en verden gjennom kameralinsen" :p

Skrevet

Tok nettopp en norskframføring helt på sparket. Halvparten av framføringen skulle være om en tekst jeg bryr meg om, så jeg tok et blogginnlegg fra "en verden gjennom kameralinsen" :p

Jeg er beæret. ^_^

Hvilken?

Skrevet

Woho, jeg er med i Voddler! En slags Spotify for film. ^_^

Du bare meldte deg på på hjemmesiden, Voddler.com eller noe? Samme gjorde jeg for en stund siden, men har ikke fått noen mail.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...