Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sant, det må da finnes noe vi kan snakke om selvom. Men det blir først om en time eller noe nå, skal høre på noen foredrag fra klassekameratene mine. Om fotografer og fotografiske sjangere, jeg har ikke fått gjort oppgaven. Men jeg har i allefall legeærklæring på at jeg skulle holde senga i to uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg runna modern warfare 1 på veteran for første gang i går :p (inkludert high mile clup achiv.).

Tipper at MW2 også oppfordrer til teit rushing og har uendelige fiender mange steder, altså ikke perfekt.

Skrevet

Jeg bor i Drammen, og kan låne deg konto og spillet til PC. Ps3 cant help. Kjøper MW2 imorra :)

Har det til pc selv, men den er fucka for tiden. Blir vel til "overnatting" hos en kamerat som har kjøpt spillet de neste dagene

Skrevet (endret)

Oww, jeg som trodde jeg skulle bli frisk i dag!

Har bare blitt værre nå :(

Satser på at jeg føler meg bedre i løpet av dagen!

Endret av Error
Skrevet

Så vidt eg veit er vel uendelig spawn fram til du når visse punkt ein av dei tinga som er forbetra (mao, fjerna) i MW2.

Det, og den nådeløse granat-spamminga fra fienden.

Veteran i MW2 = enklere enn Veteran i MW.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hurra, endelig helg..

Planene for min del består av å slappe av/spille i dag, filmkveld i morgen, og søndagen skal jeg sove.

Hva er planene deres?

Skrevet

Jeg spiller Dragon Age: Origins. Kommer til å bruke mesteparten av helga til det. Vi skal ha taco i dag! Også har jeg en pose med bamsemums og en pose med lakris. + sjokolade med karamell inni og sjokolade med youghurt og bringebær inni. B)

Skrevet

Planer? Spille MW2 i kveld. Noe jeg sa at jeg skulle vente til desember med å kjøpe. Også skal jeg jobbe resten av helga. Lurte litt på å dra på en fest på lørdags kvelden, men da blir jeg så sliten når jeg skal på jobb søndag.

Skrevet

Fy pokker jeg har hostet så hardt og mye de siste 3 dagene at jeg er støl i brystkassa og det gjør vondt å puste. At lungene kjennes ut til å være på størrelse med tennisballer hjelper ikke stort.

Har da i hvert fall fått sett samtlige Batman-filmer mens jeg har vært hjemme fra jobb.

Skrevet

Blir en skikkelig spillhelg. Kjøpte meg Killzone 2 i dag, og når jeg kommer hjem, ligger FIFA10 i postkassen, som jeg har vunnet i en konkurranse jeg ikke husker å ha deltatt i :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...