Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørte Trondheim - Kongsberg - Porsgrund - Trondheim i helga. Fem stykker i bilen. Tre av dem røykere. -20 ute store deler av turen. Ikke en behagelig opplevelse.

Skrevet

Er det galt av meg å ville stikke av fra en presentasjon om kebabnorsk med en gruppe jeg virkelig ikke liker, samt at jeg har fått hovedoppgaven å snekre sammen presentasjonen innen 3. time - som begynner om ikke så alt for lenge?

Skrevet
Er det galt av meg å ville stikke av fra en presentasjon om kebabnorsk med en gruppe jeg virkelig ikke liker, samt at jeg har fått hovedoppgaven å snekre sammen presentasjonen innen 3. time - som begynner om ikke så alt for lenge?

Ja

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Noen dager skulle jeg ønske jeg kunne pause alt. Jeez. Jeg må legge meg tidligere.

Skrevet

Du tenker som å legge seg 2-3 i hverdagene og bli sittende på biblioteket å skrive på forum fordi klassen har allerede dratt?

Guilty :p

Skrevet

Ja, vanligvis pleier det å komme innen 1-2 dager, det er derfor jeg synes det tar lang tid for at denne skal komme.

Ble vel sendt fra Kristiansand om jeg ikke husker helt feil, og da virker en uke veldig drøyt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...