Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venninne skal til Voss for å stå på ski. Artig historie:

 

Vi skulle på date forrige^2 søndag, men jeg fikk tlf på lørdagskveld om tur til Tenerife med en kompis, og der forsvant jeg. Hun ble litt sur, men jeg kom hjem igjen forrige søndag og hun ble glad... eller? Neida, nå skulle hun være opptatt hele uken OG hun reiser til voss for å stå på ski helt til søndagen.

 

Date gått i boss. =( Håper vi får tatt det senere. Jeg SKAL forføre den kvinnen. :wub:

Lenke til kommentar

tja noe liv her??+ eller er det bare oss vampyrer igjen mon tro:-)??? hehe

Satt akkurat å regnet ut hvor mye folket hadde brukt på spill opp igjennom årene:-) hehe skremmende å se hvor mye jeg selv hadde brukt egentlig!!!

Men men sånn er livet... (håper på mer action i puppetråden jeg da, eller babe tråden for den sags skyld)

Lenke til kommentar

Ser ut som de som faktisk klarer å sove har lagt seg under dyna og sover nå søtt, til vekkerklokka ringer 06.00 imorgen woohoo.

 

Jeg derimot, og tydeligvis dere andre, sitter enda oppe med pcen, tv, musikk og gud vet hva på full guffe, sånn at naboen ringer til vår kjære lensman.

 

 

Puppetråden, babetråden og diverse andre flotte tråder skal nok bli mer aktive etter hvert. Nå er klokken 01.23 som da vil si det nok er like aktivitet på forumet, som da gjør at det da ikke blir så mye bilder på de trådene.

Men siden jeg, du og alle dere andre tydeligvis fortsatt er oppe, og ikke har kollapset etter å ha lest dette her, så kan vel vi være de som er aktive å hive på med bilder, videoer og lignende av flott jenter/damer.

 

Takk for meg

 

 

Nesumar

 

 

EDIT!!!!:

Star.Wars.Episode.V.The.Empire.Strikes.Back.1980.1080p.HDTV.x264-hV.mkv'

Vil du være så vennlig å forklare hvor du fikk den ifra? :) Bruk gjerne mange detaljer. Tusen takk.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...