AltF4 Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Jeg tenkte jeg skulle poste noen bilder etter Skyrim-turen min i dag, men innser nå at 99% av bildene inneholder både nakne damer og uhorvelige mengder blod og sannsynligvis ville fått meg innelåst på ubestemt tid. Den siste prosenten er bilder av dumme vakter som ikke skjønner hvem som har begått massakren på gjestehuset mens jeg svever en meter over bakken omgitt av blod og magisk lys. Vampyr? Måtte logge inn på diskusjon for å forhåpentlig vis få litt hjelp til bilen. Tenkte jeg skulle sjekke SO. Hadde ikke forventet så latterlig mye nostalgia og andre merkelige følelser. Godt å se at noe forblir det samme, selv når man ikke er der Hey hey! Endret 26. august 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Vampyr? Nei, bare seriemorder ^^, EDIT: Leker meg med mods på en dame jeg lagde for moro skyld. Lurer på om jeg skal bruke hun i Dawnstar. Hun passer bra som vampyr hittil. Endret 26. august 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Har vært litt inne på tanken på å kjøpe en ny PC, og lurer litt på denne. Noen som kan si om den er bra? Veldig grei størrelse på den ihvertfall. Kan oppgradere RAM til 16GB, noe jeg kommer til å gjøre om jeg går for den. http://www.komplett.....aspx?sku=10595 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Du må iallefall ha en harddisk til. En 120GB SSD blir fort full. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Støttast - sleng på ein 1-1,5TB HDD som lagerplass, om det er fysisk plass i det lille kabinettet. Er uansett ikkje alle spel som har så mykje igjen for å vere installerte på SSD, så om du har OS pluss nokre utvalde spel på SSD-en burde det gå fint. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Ok. Hva med prosessoren da? Er den grei nok, eller er det verdt å oppgradere til i7? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Drit i oppgradering, bruk pengene på kokain og prostituerte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Prosessoren mer enn bra nok. i7 Er ikke nødvendig om spill er hovedtanken bak maskinen. Maskina mi har en i5 2500K, GTX 670 og 8GB 1600Mhz RAM og kjører alt helt fint. "Til og med" The Witcher 2 på max (utenom Ubersampling) går helt smooth i 1080p. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Ok. Om jeg da slenger på en ekstra harddisk på 1 TB og 16GB RAM kommer det på litt over 11000,-. Må tenke meg litt om da det er mye penger, men det frister veldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Det var en høy pris. Hvorfor så mye? Hvorfor ikke halvere prisen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Hvordan? Å sette den sammen selv? Det kan jeg ikke uansett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Kan ikke, som i mangler kunnskap, eller kan ikke, som i har ikke muligheten? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Som i manglende kunnskap. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Å sette sammen en PC selv er fryktelig enkelt, så snart du kommer over den "OH MY GOD IT'S ALL IN PIECES!"-delen når du pakker opp. Tar du det rolig og behersket, er det gjort på en 2-3 timer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Ja, jeg skulle til å si det. Om du klarer å spille Minecraft klarer du å sette sammen en PC. Det er som Lego. Bare at bitene kun passer der de skal og ikke overalt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Det eneste som er litt skummelt, er å feste CPU-vifta, for man må bruke litt makt. Men, utover det skal det godt gjøres å bomme. Alt er jo markert med navn og sånt, og manualene forklarer rimelig godt hvor ting skal kobles. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Lett å være nærvøs, med tanke på hvor mye hver enkelt del koster. Men som guttene over meg sa; Det er fryktelig enkelt. Er du fortsatt i tvil, finner du sikkert noen i kretsen din som har litt kunnskap om det. Og skulle du ikke ha det, så kryr verdensvevet av behjelpelige folk som gjerne forklarer alt ned til den siste detalj. Spar noen tusenlapper. Lettere å oppgraderer bli det også, ettersom du vet hvilken del som er hva, og hvordan du kan erstatte den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Regnet kjapt på det nå. Om jeg kjøper alle delene løst fra Komplett, vil det komme på over 10000 uansett. Å betale under 1000 for å la de sette det sammen for meg, er for meg helt greit. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Presis. Det er billig å få Komplett til å sette sammen PC-en din, ikke snakk om at du får halvert prisen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Tenkte mer på å kjøpe "lavere" kvalitet på varene jeg, slik du ikke ender opp med en topp-specca PC. En middelmådig PC klarer uansett å kjøre alle dagens spill på topp kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå