Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Videoen over ble riktignok postet her i SO i går av en eller annen, men den ble kanskje oversett!

Jeg har kjøpt EVE og spilt det, jeg har spilt Civ4, jeg har spilt et random japansk spill med en venn, jeg har spilt HoN og jeg har spist pizza og drukket massevis av saft i mellomtiden.

I det store og det hele, en god dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Videoen over ble riktignok postet her i SO i går av en eller annen, men den ble kanskje oversett!

Blir fort det, hvis jeg er borte i noen timer og det er en 3-4 nye sider så bare hopper jeg til den siste ^^

Skrevet

Hei og hå, et siste innlegg før jeg gir meg for dagen. Foreløpig er jeg ti timer inn i ME2, og har elsket bortimot hvert eneste minutt. Det er noen små pirketing som irriterer meg uten at jeg skal gå i dybden, men resten er så himla bra at foreløpig er det en 10/10.

God natt!

Skrevet

God Morgen godtfolk! Måtte opp klokken 7 i dag på grunn av fotballcup og spilte kamp klokken halv 9. Neste kamp er ikke før 13 så tar like godt en tur hjem i pausen:)

Skrevet

Argh, jeg kjeder meg. Og jeg vet jeg kunne brukt en halvtime på å tørke av pulten, støvsuge og vaske under pulten og så sette opp de nye høytalerne mine. Jeg bare gidder ikke starte.

Skrevet

Jeg gjorde som du sa Craxdm.

Føles utrolig digg å ha vasket, men skuffende flat lyd i høytalerne! Veldig klar og fin, men fryktelig flat. Hjelper å skru opp bassen en del, men det blir litt mye når jeg hører på musikk.

Skrevet

Føler meg litt stolt etter å ha eid noen 15-16 åringer i en sniperbattle på MW2. B)

Sant, Mokko? :p

Tull og tøys. Vi lekte oss med deg. :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...