Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Hvis man selger spill til Gamestop, får man cash i hånden eller gir de deg gavekort i samme verdi?

 

Edit: Gavekort er full verdi av spill du selger, men man får 20% mindre verdi om man vil ha kontanter.

Ringte inn og hørte ang noen spill jeg vurderer å kvitte meg med. Jeg kunne få 450,- for Alone in the Dark, F.E.A.R, F.E.A.R 2, Condemned 1, Condemned 2, Eternal Sonata, Jericho, Skate og Skate 2. Synes det blir litt vel lite..

 

En burde aldri selge spill til Gamestop, men heller bruk innbytte kampanjene på spill hos dem. Tillogmed dem som jobber der anbefaler ikke å selge spillene til dem da du ikke får noe for dem lenger.

 

Spillene du nevner kan en få nye inkludert frakt til kr:

 

Alone in the Dark : 50kr

F.E.A.R. : 111kr

F.E.A.R.2 : 180kr

Condemned 1 : 70kr

Condemned 2 : 100kr

Eternal Sonata : 110kr

Jericho : 50kr

Skate : 250kr (eller 90kr brukt på PlayTrade)

Skate 2 : 250kr (eller 160kr brukt på PlayTrade)

 

Bare for å gi litt perspektiv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte max pane 1 på xbox og må si det var dritt kjedelig.

You must be mad. Jeg husker hvordan Max Payne fenget når jeg først fikk det. Kampene, bullet-time, stemningen, fortellermåten, musikken, karakterene, marerittene og Max selv. Elsket både det og oppsølgeren, men er svært skeptisk til Max Payne 3. Det virker til å ha gått så langt bort fra de to første spillene at jeg ikke kan kjenne igjen Max overhodet.

Lenke til kommentar
Jeg husker hvordan Max Payne fenget når jeg først fikk det. Kampene, bullet-time, stemningen, fortellermåten, musikken, karakterene, marerittene og Max selv. Elsket både det og oppsølgeren, men er svært skeptisk til Max Payne 3. Det virker til å ha gått så langt bort fra de to første spillene at jeg ikke kan kjenne igjen Max overhodet.

For å si hva jeg tenker om saken, ved hjelp av en annen persons ord:

 

"It just goes to show, never stick your dick in the pudding. It might still be good pudding and you can spend all afternoon explaining that but no one’s going to eat it BECAUSE YOU STUCK YOUR DICK IN IT."

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Okei. Fikk det ikke til nå ikveld så måtte ta til takke med å plugge laptopen til TVn. Får prøve å finne ut av dette imorgen. Leser PS3 Divx filer uten noen form for ekstra programmer da? Koblet til en WD passport, men det stod bare at den ikke inneholdt noen sanger når jeg gikk inn på den. Greit nok det, men jeg vil gjerne se film.

 

For at PS3 skal finne musikk,bilder og filmer må disse filene ligge i spesiele mapper på den eksterne HDD. Men det du gjør er å bla deg til fks film "biten" på PS3 velg din eksterne HDD og trykk trekant for å vise alle filer. Da vil du se mappe strukturen og kunne bla deg frem til filmene dine. Samme fremmgangs måte på bilder og musikk.

 

PS3 leser det meste av DivX men ikke endel gammle formater.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Rommet mitt har vært så varmt disse dagene at pcen har blitt overoppheta og begynt og ule. Sola steker på 4 vinduer på rommet mitt fra kl 3 til kl 8. Heldighvis kjøpte stefar en vifte idag, så får se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Det er sinnsykt varmt her inne, jeg har nå 27 varnegrader her inne i stua mi. Umulig og spille for jeg renner bare ut av sofaen :(

27? For noe slappe greier, her er det 31.6 ut i fra måleren på rommet!

 

Etter Tennis, bading, liggi uti sola med PSPen og grillmat er jeg klar for å slappe av før jobb i morra :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...